Ga naar inhoud


canaldigitaal komt met merlin codering


Aanbevolen berichten


  • Reacties 231
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Die Merlin-codering heeft als "voordeel" dat de kaart en ontvanger aan mekaar kunnen gelinkt worden en alzo sharing zou kunnen worden tegengegaan.

 

Ik heb in Nederland ook een ontvanger staan, en neem mijn kaart altijd mee, zou dat dan niet meer werken ???

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bobbycracker
Canaldigitaal gaat eind 2008 begin 2009 beginnen met het omwisselen van de seca2 smartkaarten naar de merlin smartkaarten zo als hun dat gaan noemen,dat gaat gebeuren in diverse fases.
seca2 zou gekraakt zijn volgens hun,dus vandaar deze aktie.





bron: Canaldigitaal


Lijkt me dat het eerder een gerucht is als echt nieuws laat een MOD er tijdelijk een slotje op gooien..
Laat @bobbycracker eerst maar met een geloofwaardige link komen.
We krijgen nu zulke vreemde verhalen over Merlin te lezen. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad. Sowieso, als de canaldigitaal goed gekeurde ontvangers niet overweg kunnen met de merlin kaart zie ik dit niet zo snel gebeuren, het zou het einde kunnen zijn voor canaldigitaal. Want zelfs zij zullen wel snappen dat niemand gaat betalen voor een nieuwe smartcard (toch niet de schuld van de klanten van CD dat seca gekraakt is, als het waar is) en een nieuwe ontvanger?

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik betwijfel dit ook ten zeerste.

Wat zouden ze doen met irdeto2?, zolang ze deze nog gebruiken blijft sharing bestaan, welliswaar niet op alle zenders maar toch.

 

Ze zullen ook veeeeel klanten verliezen hiermee, veel mensen die geen officieel goedgekeurde ontvanger hebben gaan geen nieuwe kopen aangezien het kabelabbo in Nederland ook de moeite waard is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Nou, card + mediabox koppeling zoals Sky-HD en UPC toepast schijnt de hackers/sharders toch aardig buiten de deur te houden.


de zon schijnt ook,
en dit is niet waar,je kan met een HD sky uk kaart kijken via CCcam op je dreambox.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Lijkt me sterk dat we die nieuwe Seca kaart moeten gaan betalen, dat was vorige keer ook niet, die werd gewoon toegezonden.


Excuses, jullie hebben gelijk. Mij stond de kaartenwissel van irdeto naar seca nog te fris in geheugen. Die heb ik toen wel moeten betalen.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...