Ga naar inhoud


canaldigitaal komt met merlin codering


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: cheapwatcher
Om precies te zijn op het forum van maxdigital. En het stond ook op het forum van de smartwi.

Hopelijk blijft ook de Aston CAM verder werken met SECA3, of heb je daar een nieuwe voor nodig ?
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 231
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik geloof er allemaal niets van seca-3 of wat dan ook, maar een ding is zeker! ik heb 3 vol abbo,s maar als ik een box van hun moet gaan nemen { kopel-verkoop} is het meteen bye bye abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz

Hopelijk blijft ook de Aston CAM verder werken met SECA3, of heb je daar een nieuwe voor nodig ?

Even kort door de bogt, merlin is geen seca3, dus nagenoeg alles wat nu werkt zal blijven werken (de uitzondering zijn timing issues meer niet)

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pietsat
Ik geloof er allemaal niets van seca-3 of wat dan ook, maar een ding is zeker! ik heb 3 vol abbo,s maar als ik een box van hun moet gaan nemen { kopel-verkoop} is het meteen bye bye abbo


Was of is dat ook niet het geval bij Sky ? Die word toch ook volop geshared of heb ik dat nu mis ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dreambox werkt met een interne server en een interne client. Dus de kaart word als het ware, lokaal in de tuner geshared. Er word gesuggereerd, dat ie tegen het sharen zou zijn. In principe zou ie dan ook niet meer werken in de Dreambox.

 

Wat betreft Sky, die is inderdaad gekoppeld aan de tuner, maar die boxkey is te achterhalen, dus ook in de dreambox te zetten, zodat ie daar ook gewoon in werkt. Dat is met een nieuwe kaart niet even zomaar mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat jullie je te veel zorgen maken,de merlin kaart,zal toch wel het zelfde zijn als cyfra en canal france.

 

Heb ff een nieuwe cyfra kaart,om te testen,maar werkt goed met Cccam 2.0.9 met een DM 600 en interne share naar DM 500,wacht nu alleen op een update staat op 31-10-2008,maar dat komt ook wel goed!

groetjes boekkie

 

 

 

Dreambox (DM 8000S) (DM 7025S)met open PLi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die kaart inderdaad met een boxkey werkt zodat wij straks verplicht worden een decoder van canaldigitaal te gebruiken zal die decoder dan gratis aangeboden worden of zal iedereen op kosten gejaagd gaan worden.

 

In het tweede geval zal het ze heel veel klanten gaan kosten doordat mensen over gaan stappen naar digitenne of de kabel waar de boxes wel gratis aangeboden worden.

 

Hiermee heb ik eigenlijk al antwoord op mijn vraag gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...