Ga naar inhoud


Wanneer gaat cds uitbreiden met hdtv


Gast dj33333

Aanbevolen berichten


  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sterker nog: voor die tien Euro krijg je ook nog eens een stuk of wat oninteressante themazenders.... De prijs moet eerst maar eens gehalveerd worden. En o ja: de frequentie van die HD-zenders van CD is nog steeds vreselijk zwak. Maanden geleden had CD dit in onderzoek, maar ondertussen is er nog steeds niets gebeurd.

 

Twee redenen dus om geen HD-pakket te nemen....

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Sterker nog: voor die tien Euro krijg je ook nog eens een stuk of wat oninteressante themazenders.... De prijs moet eerst maar eens gehalveerd worden. En o ja: de frequentie van die HD-zenders van CD is nog steeds vreselijk zwak. Maanden geleden had CD dit in onderzoek, maar ondertussen is er nog steeds niets gebeurd.

Twee redenen dus om geen HD-pakket te nemen....



De uitslagen van dat onderzoek zijn wel bekend volgens Canal Digitaal lag dat aan het aftstellen van 23,5(astra 3)die moest je niet afstellen op het sterkste signaal van die satelliet maar gewoon afstellen op de transponder zelf waar de HD uitzendingen van komen als je dat op die mannier zou doen dan zou je een goed signaal moeten hebben voor HD uitzendingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, CDS zal het merken volgend jaar aan de hoeveelheid opzeggingen (ik snap nu ook waarom CDS geen maandcontracten aandurft, net als UPC). Ik blijf in ieder geval geen HDTV abonnee meer als ze op de huidige voet doorgaan.

 

Wat mij betreft moeten er voor die 10 euro dus een paar mooie HD kanalen bijkomen (ten minste Eurosport-HD en Historychannel-HD) óf men moet de prijs halveren naar 5 euro (net als bij TVV).

Die themakanalen mogen ze van mij houden, daar wens ik niet voor te betalen.

Voldoet men niet aan tenminste één van de twee bovenstaande punten dan is het voor mij over en uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Is bij UPC HDTV apart te abonneren? En bij Ziggo?


Bij UPC is HDTV af te nemen zónder de verplichting een extra channel pakket af te moeten nemen. Zo zitten de themakanalen bij UPC in een duurder pakket genaamd "Royaal".

"Starter HD" is het digitale basisabonnement + de HDTV kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 Euro voor CDS is denk ik inderdaad zeer hoog drempelig. Ook al krijg je de themakanalen er dan bij. 3.95 (of 4.95) was taktischer geweest...

 

Als je het vergelijkt met het basispaket+HDTV pakt dan ben je bij CDS (9.50 + 10.00 =)19.50 kwijt, met het themapakket wat je inderdaad misschien niet wilt en bij Ziggo (15.90 + 3.95 =) 19.85. De kabel is dan slechts 35 cent duurder(!) En zeker voor de meeste onder de zon in Nederland veel makkelijker(!)

 

Dan lijkt het me inderdaad handiger voor CDS om de paketten eens te herzien en losse pakketjes maken van een bepaald bedrag (sport, ducu, thema, family, entertainment, adult, HDTV, Eredivisie Live) en neem je meerdere dan krijg je korting.

 

Ik heb eens het all-in pakket vergeleken (de term all-in heb ik ff zelf verzonnen)... Dat is feitelijk alles (exclusief exoten zoals Man-X, Hindipakket, Turkijepakket etc... maar wel met Film1/Sport1) Wel FF afgeronde prijzen anders rekent het zo lastig...

 

Ziggo: 16 (basis) + 10 (digitaal plus alles) + 15 (Eredivisie live) + 20 (Film1/Sport1) = 61 Euro per maand.

CDS: 45 (top) + 10 (HDTV met Thema) + 9.50 (Eredivisie Live) = 64.50 Euro per maand.

 

In dit voorbeeld is CDS duurder dan Ziggo-kabel... en je hebt dan ook nog minder Film1/Sport1 en Eredivisie Live(!)

 

Afschrijving aperatuur mag je hier niet meerekenen. Want een coaxje brengen tot je huis kost bij Ziggo ook minimaal 150 Euro als je die nog niet hebt(!) En daarvoor heb je bij CDS een prima Easypakket en zeker als je zelf de schotel kunt neerzetten ben je nog altijd goedkoper uit... Het goedkoopste kwa aansluiten/aanschaf is momenteel nog altijd Digitenne. Het All-in pakket kost daar 17.50 per maand - maar dan wel zonder HD, Themakanalen - HDTV en nog veel meer minder...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Voor die 3.95 krijg je bij Ziggo ook maar 5 kanalen...

Maar voor Ned 1 HD (en volgend jaar Ned 1-2-3) en Eurosport HD heb je bij Ziggo geen HD anonnement nodig, die krijg je zonder meerkosten te zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...