Ga naar inhoud


Wanneer gaat cds uitbreiden met hdtv


Gast dj33333

Aanbevolen berichten


  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

En wat je in je hele verhaal nog vergeet...

Via een Ziggo kan je ook nog een 2e (of 3e) TV in huis analoog aansluiten. Bij CD kan je dat gevoegelijk vergeten.

CD begint ook financieel een steeds minder interessante optie te zijn. Kwalitatief helaas ook niet.

 

Tja, DVB-C voor de NL zenders in een ontvanger tezamen met DVB-S(2) voor de sat is toch een wel erg plezierige combo wink

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Via een Ziggo kan je ook nog een 2e (of 3e) TV in huis analoog aansluiten. Bij CD kan je dat gevoegelijk vergeten.

De vraag is hoe lang dit nog gaat... 2, 3, maximaal 4 jaar???


Net zolang tot er voor de klant acceptabele oplossing is gevonden zoals KPN die heeft door gratis digitenne te verstrekken bij interacieve tv, Ziggo is dan misschien log maar ze weten wel wat marketing is. Kan CDS nog een hoop van leren.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Betaal je bij cds ook voor de fta kanalen ....


Dat wordt steeds maar als sterk argument voor CDS genoemd maar slaat helemaal nergens op. Het feit dat je honderden FTA kanalen kan ontvangen is geen verdienste van CDS en je hebt CDS daar ook helemaal niet voor nodig.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan, je hebt via sat natuurlijk veel meer HD zenders, heel veel FTA ook, maar die mis je bij DVB-C. Ik zit er niet zo mee hoor. Er komt straks veel meer aan. Kabel kan er altijd nog bijpluggen. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MP4
Johan, je hebt via sat natuurlijk veel meer HD zenders, heel veel FTA ook, maar die mis je bij DVB-C. Ik zit er niet zo mee hoor. Er komt straks veel meer aan. Kabel kan er altijd nog bijpluggen. smile


Daarmee is niet verklaart waarom de prijs bij cds ruim 100% duurder kan zijn voor het HD pakket bij CDS.
Indirect betaal je dan ook voor de gratis FTA kanalen.

Geen argument dus om de hoge prijs van cds te verklaren. ( als niet aandeelhouder)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onlangs een full HD TV aangeschaft met blue-ray speler en zit nu hevig te twijfelen of ik mijn CD abonnement aanhoud (en een nieuwe HD twin tunder met HDD ga kopen) of overstap naar Ziggo, die iig film1 HD doorgeven. Als je de geluiden zo mag geloven zal digikabel eerder meer HD kanalen opnemen in de diverse pakketten dat CD (wat zelfs qua thema zenders maar een deel van het totaalbod doorgeeft).

 

Nu heb ik zojuist CD eens gebeld om te vragen hoe het zit met film1HD (en te informeren naar de verloopdatum van mijn abo...) en daar kreeg ik te horen dat ze bezig zijn met doorgifte van film1 HD. Een datum kon niet genoemd worden, maar het ging om "binnen enkele maanden". Als film1 HD iid wordt toegevoegd is dat voor mij 1 belangrijke reden minder om de overstap te maken. Dan alleen nog een goede HD twintuner zien te vinden...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MP4
Johan, je hebt via sat natuurlijk veel meer HD zenders, heel veel FTA ook, maar die mis je bij DVB-C.


Ja zo lusten we er nog wel een paar: zo heeft DVB-C weer zenders als Sport1-HD/Film1-HD en Historychannel-HD, zenders waar CDS nog nooit van heeft gehoord, en duizend maal zinvoller dan FTA meuk als Arte-HD en Luxe-HD.

BBC-HD is imho het enige zinvolle FTA kanaal wat ik op de kabel echt mis, maar daar houdt het verder wel zo'n beetje mee op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Via een Ziggo kan je ook nog een 2e (of 3e) TV in huis analoog aansluiten. Bij CD kan je dat gevoegelijk vergeten.

De vraag is hoe lang dit nog gaat... 2, 3, maximaal 4 jaar???

Voor het eind van het jaar kan je met meerdere kaarten op 1 Ziggo digitaal abonnement op meerdere TV's in huis kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

met het Easypakket heb je alleen SD kanalen, HD kan je daar niet mee ontvangen.

Wat ben je bij Ziggo kwijt voor een HDTV ontvanger?

Ik verwacht eigenlijk dat we moeten w88 totdat de nieuwe satelliet aankomt op 23.5 Oost... pas dan komen er fatsoendelijke transponders vrij op deze plek. Zoals velen merken is het nu ook behelpen.

Kwa History-Channel (HD) etc kan CDS nog wel eens een slag slaan als de trio-LNB komt. Technisch is het in iedergeval mogelijk... Simulcrypt van Sky-UK (HD) kanalen met zelfs eventueel Nederlandse ondertitels ;-) Misschien wel Utopie, maar in ieder geval wel technisch mogelijk zeker met goede onderhandelingen... wie weet... kunnen ze meteen daar ook Discovery-HD en het vele andere er vandaan halen. Kwa Discovery-HD is het momenteel ook dezelfde versie en waarom twee keer uitzenden??? Kwa transponderhuur in ieder geval een goede oplossing voor CDS.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...