Johan45 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: met het Easypakket heb je alleen SD kanalen, HD kan je daar niet mee ontvangen. Wat ben je bij Ziggo kwijt voor een HDTV ontvanger? Begrijp je nu nog niet dat je prijsvergelijking volkomen mank loopt als je de prijs van een Easypakket neemd waar je geen HD mee kan ontvangen. Vult u rustig aan !!!
satcat Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Is dit topic nu uitgelopen op de zoveelste satelliet-kabel vergelijking of lijkt dat alleen maar zo. Ik zou wel willen weten of er uitbreidingsplannen zijn voor HDTV.
Johan45 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Origineel bericht van: satcat Is dit topic nu uitgelopen op de zoveelste satelliet-kabel vergelijking of lijkt dat alleen maar zo. Topic starter vind de prijs van 10 euro voor 4 kanalen te hoog. Vandaar de prijsvergelijking, wel-is-waar ondeugdelijk door littlesat weergegeven maar toch wel ontopic ..... Origineel bericht van: satcat Ik zou wel willen weten of er uitbreidingsplannen zijn voor HDTV. Onwaarschijnlijk, cds rekend de fta kanalen ook mee en dat moet voldoende zijn. Vult u rustig aan !!!
Noordzee Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Ik lees hier een aantal maal dat er 4 HD zenders zouden zijn via Canaal Digitaal. Ik kan het zelf niet controleren, maar ik had begrepen dat het Vlaamse Een HD nu ook te ontvangen is via het HD-pakket. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Johan45 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Van de cds site .... Citaat: Met het HDTV-pakket geniet u o.a. van BravaHDTV, National Geographic HD en Discovery HD in High Definition en alle zenders uit het Thema-pakket in digitale kwaliteit! Vult u rustig aan !!!
Noordzee Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Ook maar even gekeken : Eén HD Heeft u het HDTV-pakket of het Familie-, Entertainment- of Top-pakket van CanalDigitaal en een HDTV-ontvanger? Dan kunt u ook na de zomer Eén HD ontvangen: het Nederlandstalige HD-kanaal van de Belgische publieke omroep. HDTV + Themapakket + Standaardaanbod -------------------------------------------------------------------------------- BravaHDTV National Geographic HD Discovery HD Voom HD International Eén HD E! Entertainment MGM Channel Playboy TV Discovery Science Discovery Travel & Living National Geographic Wild /Geschiedenis Consumenten TV Holland Doc Humor TV Nederland 4 Carrousel Etalagekanaal NostalgieNet Nederland 1 Nederland 2 Nederland 3 L1 TV Omroep Brabant Omroep Zeeland Omrop Fryslân RTV Drenthe RTV Gelderland RTV Noord RTV Noord-Holland RTV Oost RTV Rijnmond BVN BBC World Euronews CNBC CNN International France 24 English TV5 + Monde Europe ARD Das Erste ZDF RAI 1 Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
guppje29 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 bij ziggo betaal je ook nog ongeveer 18 euro voor analoog tv. dat moet je dan ook mee rekenen. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Johan45 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Voor een 10 euro alleen het HD en thema pakket ben je er bij CDS ook nog niet. ÉÉN hd is er dus bij, ik heb er nog nooit naar gekeken, maakt dus 5 HD kanalen. En nu?, is het het waard voor 10 euro. Die keus mag je wat mij betreft zelf maken. Vult u rustig aan !!!
Littlesat Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Het is gewoon lastig dat CDS de HDTV gekoppeld heeft met de themakanalen... daarom is die prijs dus zo hoog. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Origineel bericht van: Littlesat Het is gewoon lastig dat CDS de HDTV gekoppeld heeft met de themakanalen... daarom is die prijs dus zo hoog. Als gebruiker kijk ik naar de prijs voor de HD kanalen. Tw€€ euro per zender per maand en dan laten we nog maar buiten beschouwing of er van de 5 HD zenders wel alle 5 mijn belangstelling hebben. Vult u rustig aan !!!
Apple740 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Origineel bericht van: Littlesat Wat ben je bij Ziggo kwijt voor een HDTV ontvanger? De nieuwe door Ziggo "goedgekeurde" DVB-C HDTV decoder van Humax (de IRHD 5000C) kost rond de 150 euro bij diverse webshops.
Gast dj33333 Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 ze kunen beter samen werken met andere betaaltv providers om zo pakket uitbereiden bij voorbleed canalsat of Bskyb zouden goeie pratners zijn voor cds
Littlesat Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Citaat: 15,90 euro om precies te zijn, en de 60 van de 160 digitale kanalen zijn daarbij gratis inbegrepen GRATIS inbegrepen??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Apple740 Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Origineel bericht van: Littlesat GRATIS inbegrepen??? Laten we het zo zeggen: de analoge abonnee's hoeven enkel een receiver aan te schaffen en kunnen dan vervolgens zonder maandelijkse meerkosten digitaal kijken. Sterker nog, ze krijgen meer zenders dan ze gewend waren, plus beter beeld en meer services. In deze context gezien is het dan ook eigenlijk vreemd te noemen waarom de digitale aanwas zo matig groeit en veel mensen vooralsnog analoog blijven, want bij Ziggo is een overstap gewoon erg aantrekkelijk. Puur de aanschaf van een receiver (vanaf 39 euro) schijnt dus een behoorlijk struikelblok te zijn voor gierig Nederland.
Littlesat Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 En ondertussen betalen die gierige Nederlanders simpelweg elke maand minstends zo'n zes euro teveel voor extra digitale kanalen die ze toch niet willen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen