Ga naar inhoud


Wanneer gaat cds uitbreiden met hdtv


Gast dj33333

Aanbevolen berichten


  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

CDS moet naar mijn idee eerst eens het HDTV pakket goedkoper beschikbaar maken en niet koppelen aan dat waardeloze themapakket.

Ik denk dat 5 euro per maand zelfs nog behoorlijk aan de prijs is voor die 4 kanalen die ze nu bieden.

Ik heb in de proefperiode

gekeken, maar als ik dan naar NG HD of Discovery HD keek, viel het mij op dat er wel vaak herhalingen waren.

En als je HD kijkt, dan ga je toch niet naar die gewone themakanalen kijken.

Dus CDS, allereerst een betaalbaar apart HDTV pakket met de huidige 4 kanalen, plus straks de 3 publieke omroepen in het Settopbox pakket.

Dat lijkt mij een goed begin.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik denk dat 5 euro per maand zelfs nog behoorlijk aan de prijs is voor die 4 kanalen die ze nu bieden.

In Duisland betalen ze 10 Euro per maand voor het aanbod van, jawel, 1 HD zender, namelijk Discovery HD(!) Voor Premiere Sport HD/Film HD is dat, jawel nogmaals 10 Euro...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als ik de bitrate's, gemeten door linowsat bij elkaar tel, had de oude transponder ongeveer 48 Mbits, de nieuwe 43 Mbits/s.

 

Ned1hd staat nog steeds in de lucht met 5 Mbits/s.

Misschien een privekanaal voor canaldigitaal medewerkers?

 

Als je de nulbites en het ned1hd streampje bij elkaar telt kan je met moeite er nog een zender bijproppen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

wel beetje jammer dat cds niet eurosporthd brengt zouden ze niet bijvoorbleed niet kunen samenwerken met skydigitale of canalsat die twee heben mooi aanbod van hd zenders zoals disneyhd mtvhd historyhd verscillende hd film kanelen. groeten dj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...