Dilasso Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 LS, Sins gisteren geen geluid meer op radio 1, alle overige zenders wel. Satellieten opnieuw in gescant maar geen resultaat. Heeft hier nog iemand hier last van? Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
RUF Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Als je het over radio 1 Nederland hebt dan heb ik nog altijd signaal maar geen geluid meer. Heb er trouwens op gelet dat de signaalsterkte bij de meeste TVV kanalen terug een stuk zwakker is geworden.
Dilasso Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Geplaatst: 6 september 2008 Ja inderdaad ik bedoel Radio1 Nederland, net nog even geprobeerd, hij doet het weer! Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen