Gast Mimisiku Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Wél abo op oude Tele2 Voetbal echter *geen* beeld op Eredivisie Live 1&2 Voor de start van Eredivisie Live nog contact gehad met CDS. Er zou voor 'oude' abonnee's niets veranderen. Slechts een herscan zou volstaan zodat de correcte zendernaam in de lijst staat op kanaal 30 en 39. Na de update van de kaart naar 31-10-2008 waren de bovengenoemde kanalen op zwart. Als ik inlog bij 'Mijn Canal Digitaal' en mijn zenderpakket bekijk dan staat er ook geen vinkje bij Eredivisie Live. Heb gebeld naar CDS en die zeggen doodleuk dat er geen abo op staat en dat ik mag gaan opwaarderen met activatiekosten en een extra tientje per maand Terwijl mijn abokosten gewoon gelijk zijn gebleven. Dus de oude prijs met Tele2 voetbal erin..... Schiet mij maar lek....
Alfons Verbiest Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Inderdaad vreemd. Ik heb geen abo genomen op Eredivisie Live (althans, niet via CDS) en heb ook de update tot 31/10 al gehad, maar heb de 2 kanalen nog steeds zichtbaar.
NINjak Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Ik had Tele2 voetbal ook apart en die is wel automatisch Eredivisie live geworden want ik heb er niks voor hoeven te doen. Heb je wel die brief gehad met het Eredivisie live/Sport1 aanbod voor 19.95 euro en anders die brief dat je niets hoeft te doen als oude Tele2 voetbal klant? Als op je rekening duidelijk staat dat je voor Tele2 altijd apart betaald heb zou ik hun eigen PDF versie van de rekening eens mailen (kan je online vinden bij "Mijn canaldigitaal" op de website) en dat je tot op het heden nog geen beeld heb maar dat wel zonder extra (activerings) kosten verwacht!
Mister HaCk Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 heel simpel!! Er is toendertijd vanalles veranderd met tele2 voetbal, deze is goedkoper geworden en samen gevvoegd met bestaand pakket, na het verdwijen is er sport1 bijgekomen. Nu is het zo dat je gewoon voor Eredivisie live extra moet betallen, maar een goedkopere prijs ga je betalen als je vroeger tele2 LOS!!! erbij had gepakt, dus deze brief gaat over de mensen die LOS tele2 voetbal hadden en niet tele2 die in een pakket zat. In de brief stond dat als je niks deed, het abonnement word beeindigd of je moet contact opnemen voor de aanbieding in de brief. Het ging over sport1 en eredivisie in een pakket. Dus je komt gewoon extra aan het betalen voor de eredivisie. helaas je kan bellen met CDS en situatie uitleggen dat je het verkeerd begrepen hebt,misschien zijn ze wel qualant en schakelen ze je vrij.
Alfons Verbiest Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Precies, ik heb dus niets gedaan. Ik heb ook nooit het aparte Tele2 abo gehad, maar kreeg de 2 voetbalkanalen er het laatste seizoen gratis bij bij mijn Entertainmentpakket.
Eduard07 Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Precies, ik heb dus niets gedaan. Ik heb ook nooit het aparte Tele2 abo gehad, maar kreeg de 2 voetbalkanalen er het laatste seizoen gratis bij bij mijn Entertainmentpakket. Gemengd verhaal, dus: de ene kreeg Tele2 ongevraagd in het pakket, de ander moest een pakket nemen om Tele2 er("gratis") bij te krijgen. Onvervalste handel: verkocht is verkocht, en maak maar eens hard hoe het allemaal gelopen is. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Alfons Verbiest Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Nee, Ik heb geen pakket genomen omdat ik het er dan gratis bij kreeg, ik had dat pakket al lang en het laatste jaar werden die 2 kanalen daar gratis aan toegevoegd.
Eduard07 Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Nee, Ik heb geen pakket genomen omdat ik het er dan gratis bij kreeg, ik had dat pakket al lang en het laatste jaar werden die 2 kanalen daar gratis aan toegevoegd. Komt op het eerste neer. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
René Verbiest Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Nee, Ik heb geen pakket genomen omdat ik het er dan gratis bij kreeg, ik had dat pakket al lang en het laatste jaar werden die 2 kanalen daar gratis aan toegevoegd. Precies de reden waarom ik destijds het entertainmentpakket heb afgesloten. TELE2 voetbal gaf de doorslag. Was trouwens al in de voorgaande voetbal jaargang het geval hoor, halverwege april. Van het seizoen 2006-2007 heb ik de laatste 4 of 5 speelronden en de partij wedstrijden daarna, nog kunnen zien.
Timm1983 Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Hallo allemaal Bij mij is sinds deze middag het beeld op Eredivisiekanaal1 op zwart gegaan, zijn er nog andere kijkers die hier ook last van hebben? Op Sport1 heb ik nog altijd beeld. Nokia 9500 DVB2000 Beta8 - IRdeto2 - Entertainmentpakket. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Eduard07 Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Origineel bericht van: René Verbiest Precies de reden waarom ik destijds het entertainmentpakket heb afgesloten. TELE2 voetbal gaf de doorslag. Maar omdat je pakket meer omvatte dan Tele2 en daarom geen "Tele2-pakket" heette, zit je in principe aan het pakket vast, wat er ook in moge zitten. Erg slimme zet van CD. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Alfons Verbiest Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Hallo Timm1983, Ik heb nog steeds beeld op de 2 Eredivisie Live kanalen. En dat jij nog beeld op Sport1 hebt, klopt en blijf je ook houden. Jij hebt het Entertainmentpakket, net als ik, en daar is Sport1 sinds 1 september aan toegevoegd.
Timm1983 Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 @ Alfons Verbiest Eredivisielive1 behoort dus niet tot het Entertainmentpakket? Raar, want ik had al van in het begin beeld op deze zender ... Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Alfons Verbiest Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Nee, Voor Eredivisie Live moet je een apart abo (of een combinatie) afnemen. Zie hier op de site van CDS
Alfons Verbiest Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Inmiddels zijn de 2 kanalen bij mij ook op zwart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen