Ga naar inhoud


[TF7710HDPVR] HardDisk Type


Gast DuDDits

Aanbevolen berichten

Met de zoekfuctie kom ik er niet helemaal uit, dus toch maar even een nieuw berichtje. Mijn vraag, kun je zowel een SATA-I of een SATA-II HDD in je TF7700/10HDPVR plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: alfred de witt
het zou allebei moeten kunnen maar mijn ervaring met een sata1 schijf was slecht, kreeg hem niet werken. Heb net gisteren een 500gb sata 2 samsung in mijn pc gezet, € 79,--

Even, welke type heb je in je Topfield geplaatst, want hier heb je het over een SATA2 HDD in je PC.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lunny
Af fabriek zit er volgens mij nooit een schijf in, ze komen pvr ready en de dealer of gebruiker zet er zelf een schijf in. Topfield zelf adviseert volgens mij een schijf van Seagate of Samsung.


Volgens mij zit er af fabriek, of af importeur wel degelijk een schijf in. Je kunt ook kiezen. Ik denk niet dat de dealer die 7710 voor je gaat verzegelen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het nog even nagevraagd. Dat verzegelings stickertje zit er los bij in de doos samen met de rubbertjes voor de harddisk ophanging en de bevestigingsschroefjes. Dealers installeren de harde schijven zelf of bestellen hem met schijf bij de groothandel. Topfield zelf leverd geen apparaten met de harddisk er al in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...