Gast DuDDits Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Met de zoekfuctie kom ik er niet helemaal uit, dus toch maar even een nieuw berichtje. Mijn vraag, kun je zowel een SATA-I of een SATA-II HDD in je TF7700/10HDPVR plaatsen.
alfred de witt Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 het zou allebei moeten kunnen maar mijn ervaring met een sata1 schijf was slecht, kreeg hem niet werken. Heb net gisteren een 500gb sata 2 samsung in mijn pc gezet, € 79,-- Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Gast MP4 Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Wist je al wat er "af fabriek" werd ingezet?
Lunny Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Af fabriek zit er volgens mij nooit een schijf in, ze komen pvr ready en de dealer of gebruiker zet er zelf een schijf in. Topfield zelf adviseert volgens mij een schijf van Seagate of Samsung.
Gast DuDDits Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Origineel bericht van: alfred de witt het zou allebei moeten kunnen maar mijn ervaring met een sata1 schijf was slecht, kreeg hem niet werken. Heb net gisteren een 500gb sata 2 samsung in mijn pc gezet, € 79,-- Even, welke type heb je in je Topfield geplaatst, want hier heb je het over een SATA2 HDD in je PC.
alfred de witt Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 De tf 7700 die ik ken zijn met seagate of samsung sata2 en die werken perfect. seagate barracuda en samsung spinningpoint of zo iets. Ik heb er zelf een seagate inzitten in mijn toppie. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Gast MP4 Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Origineel bericht van: Lunny Af fabriek zit er volgens mij nooit een schijf in, ze komen pvr ready en de dealer of gebruiker zet er zelf een schijf in. Topfield zelf adviseert volgens mij een schijf van Seagate of Samsung. Volgens mij zit er af fabriek, of af importeur wel degelijk een schijf in. Je kunt ook kiezen. Ik denk niet dat de dealer die 7710 voor je gaat verzegelen...
Lunny Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Heb het nog even nagevraagd. Dat verzegelings stickertje zit er los bij in de doos samen met de rubbertjes voor de harddisk ophanging en de bevestigingsschroefjes. Dealers installeren de harde schijven zelf of bestellen hem met schijf bij de groothandel. Topfield zelf leverd geen apparaten met de harddisk er al in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen