Ga naar inhoud


Wat is er op tegen om een Humax PR-HD 1000 S te kopen


Apple740

Aanbevolen berichten

Ik zoek nog een zo goedkoop mogelijk HD receivertje, en deze Humax lijkt daaraan te voldoen.

 

Nou is dit de versie die eigenlijk bedoeld is voor Premiere Duitsland. Tegen welke belemmeringen lopen we dan aan?

 

Geen normale softwareupdates? Werken educatieve cams (bijv. Diablo) goed? (ik kan me namelijk voorstellen dat Premiere er alles aan zou willen doen om dat te weren )

Link naar reactie
Delen op andere sites


apple740

ik heb den 1000 hd .

den duivel-dragon-mediaguard-irdit cams werken

ambetand is dat hij op premiere zenders overdag altijd de

code vraagt-jugendschutz.zapt met den ene cam beter als den ander

hd beeld is meer als goed.favorietenlijst maken fluitje van ne cent,de sturing van den motor is ok

dat is het zo een beetje-kan nog meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: juleke21
apple740
ik heb den 1000 hd .
den duivel-dragon-mediaguard-irdit cams werken
ambetand is dat hij op premiere zenders overdag altijd de
code vraagt-jugendschutz.zapt met den ene cam beter als den ander
hd beeld is meer als goed.favorietenlijst maken fluitje van ne cent,de sturing van den motor is ok
dat is het zo een beetje-kan nog meer


Ondervind je geen problemen met de TVV/CDS HDTV zenders?

En updaten, hoe gaat dat in zijn werk. Kun je gewoon originele Humax updates gebruiken of kun je alleen via een Premiere transponder updaten.

Oh, en wat betreft die code. Stel dat je met Diablo naar Premiere-HD kijkt, dan vraagt hij dus om een code en als je die niet geeft heb je geen beeld?
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de officiele firmware erin,kan niet updaten wat niet van premiereis,waarom ook??

ge kunt satelieten bij voegen en transponders manueel en hernoemen

als het een gecodeerd kanaal is vraagt hij de code die ge zelf maakt.anders een pancarde met uitleg over jugendshutz-geen beeld

die hd zenders van 30000 synboolrate op 1west geen problemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou dan toch voor een iets nieuwere gaan vb humax HD2000 of een andere maar hij moet zeker wel mpeg 4 hebben zoek het maar eens op

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een humax pr hd-1000 raad ik je af, ik heb hem nu een jaar of 3.

De hardware is echt slecht, ik denk dat humax destijds de eerste wilden zijn met een hd onvanger en daarom dit nooit geteste misbaksel zijn gaan verkopen.

 

Maar als goedkoop erg belangerijk voor je is dan is het misschien wel een optie. Ik weet de prijzen van de 'concurentie' niet.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paqbro
Een humax pr hd-1000 raad ik je af, ik heb hem nu een jaar of 3.
De hardware is echt slecht, ik denk dat humax destijds de eerste wilden zijn met een hd onvanger en daarom dit nooit geteste misbaksel zijn gaan verkopen.

Maar als goedkoop erg belangerijk voor je is dan is het misschien wel een optie. Ik weet de prijzen van de 'concurentie' niet.


idem dito!

Mvrgr
Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@juleke.

Voor dat wij hem gepatchd hebben was het ook al kommer en kwel.

Maar waarschijnlijk heb jij hem uit een andere(misschien latere)serie.

De hardware van de 1000-en is niet allemaal hetzelfde.

Duidelijk is dat jij niet onze problemen hebt en had en dat is ook maar goed zo.

Ik ben vorige week 6 uur bezig geweest het ding nadat ie voor de zoveelste keer was vastgelopen weer tot leven te krijgen.

Een keer had ik hem bijna bij het oud ijzer gezet nadat ik enkele dagen bezig was geweest.

Maar er zijn tevreden gebruikers van de 1000.

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De 1000 is specifiek voor de duitse markt bedoeld met op Premiere toegesneden software.

 

Ik zou je de 2000 aanraden.

Ik heb die vanaf het begin en ben er nog steeds tevreden over.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...