Gast pjott Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Ik kreeg dit binnen onder de mail: Saoud has done it again!!! For Infos New Fausto Version 1.31 (05/09/2008) online What's new: Added IRDETO2 Hack under emulator Package actually worked with ART/ADD Tested under diablo Wireless & Season interface for others cams Met een link naar een forum, maar dat is hier verboden, geen idee ook of het nou echt boeiend genoeg is... je moet key hebben toch ? en die krijg je alleen van een orginele kaart neem ik aan ??? Groetjes Pieter.... (p.s. De software heb ik wel gedownload... alleen wat nu...)
Gast 1664 Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Goed nieuws, want als het klopt is er weer een commerciele piratenkaart aan gort.
Zilverster Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 @pjott, Citaat: je moet key hebben toch ? en die krijg je alleen van een orginele kaart neem ik aan ??? Of met de juiste gegevens van je originele kaart in een goed werkende EMU, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Loui (K) Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Komt het er opneer Dat we net als bij Premiere binnenkort kunnen kijken?
chukky2 Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 daar mag je dan zeker van zijn , want waar rook is , is vuur, en dat is er al lang
allez l'om Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 je leest zoveel berichten, als alles wat ik de laatste tijd gelezen heb waar zou zijn hadden we zo ongeveer alles open, maar in de praktijk is er de laatste tijd niks open gegaan Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Loui (K) Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Origineel bericht van: allez l'om je leest zoveel berichten, als alles wat ik de laatste tijd gelezen heb waar zou zijn hadden we zo ongeveer alles open, maar in de praktijk is er de laatste tijd niks open gegaan Dat bedoel ik maar,Ik denk dan wees dan duidelijk dat er ook mensen zijn die van zulke dingen niks af weten,en ook niet weten waar ze moeten beginnen.Je hoefd dan geen link te posten maar een trefwoord doet wonderen vind ik.
Loui (K) Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Origineel bericht van: pjott Ik kreeg dit binnen onder de mail: Saoud has done it again!!! For Infos New Fausto Version 1.31 (05/09/2008) online What's new: Added IRDETO2 Hack under emulator Package actually worked with ART/ADD Tested under diablo Wireless & Season interface for others cams Met een link naar een forum, maar dat is hier verboden, geen idee ook of het nou echt boeiend genoeg is... je moet key hebben toch ? en die krijg je alleen van een orginele kaart neem ik aan ??? Groetjes Pieter.... (p.s. De software heb ik wel gedownload... alleen wat nu...) Ja idd wat nu! Ze maken je wel blij met een dood vogeltje.
pukje Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Er is gewoon niets open ,al die blabla verhalen op de sites trek ik me niets van aan. Op het moment dat op de up/download sites files komen wordt ik wakker als het geen exe files zijn.
Rekordc Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Als je Fausto gebruikt gaat er wel wat open via Irdeto. Maar gelukkig is het niet een algemene hack want dan verdwijnt Irdeto2 snel bij CDS denk ik. Fausto werkt perfect, het doet alles wat ik met diverse andere tools deed. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Loui (K) Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Hoe werkt Fausto volgens mij is het een editor voor keys, en die is niet te gebruiken voor de Dreambox (Cccam)? Ik snap namelijk niet hoe het werkt.
Gast aart44 Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Volgens mij is het een progje wat je op je computer of laptop installeert en met een kabel naar de ontvanger met een season interface er aan. Je gaat dan TV kijken met de season in je kaartslot. De laatste jaren wordt het niet veel meer gebruikt, maar heb even een plaatje gezocht.
Mojo Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 De kaart op de foto is geen Season maar een X-port. Is even iets anders. Een Season wordt met een 0-modem kaart verbonden. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast Willem-A Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Hi, Fausto is te gebruiken met Een Wireless Diablocam en Twinbase of met een Season Interface en een oude Cam/kaartlezer in Receiver...Men kan Newcamd gebruiken, Fausto als Emu laten werken, keys.bin en/of caids.files bewerken en gebruiken...Super Handig...en geregeld zijn er Fausto updates........De PC moet er wel bij draaien, maar aangezien die bij mij de gehele dag aanstaat, maakt dat mij niet uit... Mvg., W.A.
Gast aart44 Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Origineel bericht van: Mojo De kaart op de foto is geen Season maar een X-port. Is even iets anders. Een Season wordt met een 0-modem kaart verbonden. Oeps had bij Google image season interface ingevuld en dit is het eerste plaatje!! Ja ik zie het je hebt gelijk. Maar dit moet een season2 zijn,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen