Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Idd, maar het hoeft niet met een seasons. Je kan ook newcamd gebruiken, en dit kan dan via lan doorgestuurd worden naar cs2gbox of naar mgcamd enz..

Dit is gemakkelijker voor wie vb. meerdere dreamboxen in huis heeft.

Je draaid fausto op de pc, en je kan het via lan verdelen naar al je boxen.

Edwin

Geplaatst:

klein factoid:

het fenomeen season had te makem met de seizoenen van startrek tng (season7 voor seizoen 7 van de serie)

Geplaatst:

Hoi,

By the way; Met Fausto is TPS ook open...en meerdere natuurlijk..

Mvg.,

W.A.

Geplaatst:

Irdeto2 is gehacked. Het algo is bekend en zit zowat in elke client (newcamd, mgcamd, gbox etc.)

Probleem alleen is dat er maar af en toe keys gepost worden en dit dan alleen voor providers als ART en Showtime.

Misschien is de bug (waarmee ze de keys uit de card extracten) alleen bruikbaar op die kaarten die door ART en Showtime gebruikt worden, of misschien hebben die mensen nog geen Ziggo kaart in handen gehad wink

Groetjes H2Deetoo,

Geplaatst:
Origineel bericht van: H2Deetoo
Irdeto2 is gehacked. Het algo is bekend en zit zowat in elke client (newcamd, mgcamd, gbox etc.)

Probleem alleen is dat er maar af en toe keys gepost worden en dit dan alleen voor providers als ART en Showtime.

Misschien is de bug (waarmee ze de keys uit de card extracten) alleen bruikbaar op die kaarten die door ART en Showtime gebruikt worden, of misschien hebben die mensen nog geen Ziggo kaart in handen gehad wink

Groetjes H2Deetoo,

Dus van CDS is niks bekent neem ik aan.Ja ik vraag dit omdat ik links en rechts hoor dat CDS ook zo te bekijken is.Maar ik persoonlijk neem aan dat dit via CS gaat
Geplaatst:

Hi,

CDS is via een card wel te bekijken...

Bye,

W.A.

Geplaatst:

Ja, maar hij bedoelt een card waarbij alle Irdeto2 kanalen te bewonderen zijn. Al een jaar overigens, maar piratenkaarten, daar beginnen we niet meer aan.

Geplaatst:

Hoi,

Klopt ik blijf ook van cards af....ijskrabbers, maar Fausto is gratis en super...

Mvg.,

W.A.

Gast dutchmatrix
Geplaatst:

Heb hier ook fausto geprobeerd maar kom er niet echt uit hoe het werkt.

Heb namelijk geen season of diablo, krijg de indruk dat het alleem met 1 van deze 2 kan.(of een andere cam)

Had gehoopt dat het ook met een cccam client oid kan werken.

Misschien dat iemand me uit de droom kan helpen.....;-)

Geplaatst:

Hi,

Klopt DutchMatrix...Of een Diablo Wireless + Twinbase of een Cam of oude receiver met kaartlezer + Season Interface...Een Season Interface kost +/- 20 euro....!!!!!!!!!!!

Bye,

W.A.

Gast dutchmatrix
Geplaatst:

Bedankt Willem.

Dat wordt dus opzoek gaan naar een season

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen