Loui (K) Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Oke dus als ik het goed begrijp is het net zo iets als vroeger met Seasons op Thor en het anologe Mac decoder het signaal waaronder toen C+ TV1000 ezv te decoderen.
Edwin Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Idd, maar het hoeft niet met een seasons. Je kan ook newcamd gebruiken, en dit kan dan via lan doorgestuurd worden naar cs2gbox of naar mgcamd enz.. Dit is gemakkelijker voor wie vb. meerdere dreamboxen in huis heeft. Je draaid fausto op de pc, en je kan het via lan verdelen naar al je boxen. Edwin
Gast pleenmeel Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 klein factoid: het fenomeen season had te makem met de seizoenen van startrek tng (season7 voor seizoen 7 van de serie)
Gast Willem-A Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Hoi, By the way; Met Fausto is TPS ook open...en meerdere natuurlijk.. Mvg., W.A.
H2Deetoo Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Irdeto2 is gehacked. Het algo is bekend en zit zowat in elke client (newcamd, mgcamd, gbox etc.) Probleem alleen is dat er maar af en toe keys gepost worden en dit dan alleen voor providers als ART en Showtime. Misschien is de bug (waarmee ze de keys uit de card extracten) alleen bruikbaar op die kaarten die door ART en Showtime gebruikt worden, of misschien hebben die mensen nog geen Ziggo kaart in handen gehad Groetjes H2Deetoo,
Loui (K) Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Origineel bericht van: H2Deetoo Irdeto2 is gehacked. Het algo is bekend en zit zowat in elke client (newcamd, mgcamd, gbox etc.) Probleem alleen is dat er maar af en toe keys gepost worden en dit dan alleen voor providers als ART en Showtime. Misschien is de bug (waarmee ze de keys uit de card extracten) alleen bruikbaar op die kaarten die door ART en Showtime gebruikt worden, of misschien hebben die mensen nog geen Ziggo kaart in handen gehad Groetjes H2Deetoo, Dus van CDS is niks bekent neem ik aan.Ja ik vraag dit omdat ik links en rechts hoor dat CDS ook zo te bekijken is.Maar ik persoonlijk neem aan dat dit via CS gaat
Gast Willem-A Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Hi, CDS is via een card wel te bekijken... Bye, W.A.
Loui (K) Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Origineel bericht van: Willem-A Hi, CDS is via een card wel te bekijken... Bye, W.A. Klopt ik heb een CDS kaart alleen hebben ze film 123 gewist hihihi
Gast 1664 Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Ja, maar hij bedoelt een card waarbij alle Irdeto2 kanalen te bewonderen zijn. Al een jaar overigens, maar piratenkaarten, daar beginnen we niet meer aan.
Gast Willem-A Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 Hoi, Klopt ik blijf ook van cards af....ijskrabbers, maar Fausto is gratis en super... Mvg., W.A.
Gast dutchmatrix Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Heb hier ook fausto geprobeerd maar kom er niet echt uit hoe het werkt. Heb namelijk geen season of diablo, krijg de indruk dat het alleem met 1 van deze 2 kan.(of een andere cam) Had gehoopt dat het ook met een cccam client oid kan werken. Misschien dat iemand me uit de droom kan helpen.....;-)
Gast Willem-A Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Hi, Klopt DutchMatrix...Of een Diablo Wireless + Twinbase of een Cam of oude receiver met kaartlezer + Season Interface...Een Season Interface kost +/- 20 euro....!!!!!!!!!!! Bye, W.A.
Gast dutchmatrix Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Bedankt Willem. Dat wordt dus opzoek gaan naar een season
pukje Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Ik zie in fausto sleuteltjes ,kan je die ook in een dreambox emu zetten ?
alejandro Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Origineel bericht van: pukje Ik zie in fausto sleuteltjes ,kan je die ook in een dreambox emu zetten ? Dat kan, maar het werkt niet. Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen