jann Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 hallo kan het ook met een matrix revolution cam of een reloaded cam bedankt al vast wessel
Gast Willem-A Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Origineel bericht van: jann hallo kan het ook met een matrix revolution cam of een reloaded cam bedankt al vast wessel Hoi, Ja, Zeker.... Mvg., W.A.
tips Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Hoi, Een vraagje, heeft er al iemand fausto werkende via lan op een dreambox 7025 ? Cheers TiPs
Gast Willem-A Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Hi, Wat wil je doen dan..?? Wil je Fausto voor een 2e receiver gebruiken, of wat..?? Wat je met Fausto kan doen is op een Dreambox zoiezo wel mogelijk... Mvg., W.A.
tips Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Hoi, Ik zou graag fausto via de lan verbinding laten werken, maar helaas krijg ik altijd accesdenied op mijn scherm. Het betreft hier een 7025 waarop cccam/newcs draait. Iemand enig idee om mij op de goede weg te helpen? Greetz TiPs
jann Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 hallo willem wat moet ik dan doen met me cam kan je anders een tip geven via pm en wat er open gaat mvg.wessel
basix Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Origineel bericht van: Willem-A Hi, Wat wil je doen dan..?? Wil je Fausto voor een 2e receiver gebruiken, of wat..?? Wat je met Fausto kan doen is op een Dreambox zoiezo wel mogelijk... Mvg., W.A. Kan je dan dit bijvoorbeeld met een dreambox, zonder fausto?* Diablo Cam Emulator for Conax & FreeXTV Om dan tot de vraag te komen, kan CCcam of eender welke emu op de dreambox de Season kaart lezen die een conax kaart emuleert?
sil Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Willem, Ik probeer connectie te krijgen met Fausto en een dreambox. Op dreambox CCcam 1.09 gebruik season zonder voeding(had ik nog liggen) Heb verschillende instellingen geprobeert in fausto echter zonder resultaat. Heb jij tips hoe ik verder kan komen? gr Sil
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen