Ga naar inhoud


Waneer digitenne NH-noord ?


Gast Satspongebob

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Pjotrb
Origineel bericht van: EdjeKroketje
Beetje lompe reactie, sorry dat ik het zeg.
Ja, zeker een lompe reactie. Mede omdat Digitenne zelf ook helemaal niets van zich laat horen.

Dat valt wel mee. Dat:
Klik om te tonen..
heeeeeelp straling Tsjernobyl!!"-geneuzel
ben ik behoorlijk beu. De eerste 5 minuten nadat ik dat ontdekte was het grappig, daarna was het alleen nog maar irritant.

Wat meer openheid zou KPN echter ook niet misstaan. Zo snap ik niet waarom men zo geheimzinnig moet doen over de stralingsdiagrammen, neemt iemand daar aanstoot aan ofzo? Interessante info voor de concurrent? Belediging voor religie X? Ik snap niet waarom die dingen niet gewoon (allemaal) openlijk op de site van Agentschap Telecom staan.

Sowieso heeft geheimhouden zo weinig nut.. Als je het met alle geweld wilt weten kan je gewoon met een auto, antenne en laptop rondom de zender gaan rijden en zelf een stralingsdiagram tekenen (wel rekening met de hoogte van het land houden en vrij zicht). En zodra je dat gedaan hebt kan niets je meer tegenhouden om het diagram in het publieke domein te gooien.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is geen actieve antenne dus er zit geen lampje op.

De antenne staat op het dak en zal een meter of 8 hoog staan.

De zenders uit Alkmaar kon ik er mee ontvangen en die van Wieringen. Maar nu Den Burg in de lucht schijnt te zijn is het over. Ik wil overigens nog eens wat proberen met een richtantenne, misschien dat die wel soelaas biedt.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Het is geen actieve antenne dus er zit geen lampje op.
De antenne staat op het dak en zal een meter of 8 hoog staan.
De zenders uit Alkmaar kon ik er mee ontvangen en die van Wieringen. Maar nu Den Burg in de lucht schijnt te zijn is het over. Ik wil overigens nog eens wat proberen met een richtantenne, misschien dat die wel soelaas biedt.

Vanuit Den Burg zit niet alles op dezelfde kanalen als Alkmaar dus opnieuw scannen.
Tevens heeft de inschakeling van Den Burg geen invloed op het feit dat je nu geen Alkmaar meer kan ontvangen. Wellicht is er iets kapot.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: DX'r

Tevens heeft de inschakeling van Den Burg geen invloed op het feit dat je nu geen Alkmaar meer kan ontvangen. Wellicht is er iets kapot.
Er is niets kapot, de ontvangst van de zender Den Burg is bij mij gewoon erg slecht.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...