Gast MP4 Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Origineel bericht van: jur2 ik zit bij alice...29,95 all in...20 mb internet (ik haal 12) gratis bellen dag en nacht ( behalve 0800 0900 en 06) via BBnet dus geen kpn.. en niet onbelangrijk!!! per maand opzegbaar!!!!!!!! doe je voordeel.... 12 Van de 20 is mooi Alice!
sevensheaven Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 zit al ruim 2 jaar bij orange..20 mbit ik download met 1.46 mb per seconde dus zit rond de 12/13 mbit. Nog nooit eruit gelegen,en al die tijd het zelfde ip adres. Ook heel handig(als je telefoon erbij hebt)is dat ingesproken voicemail je als een bijlage naar je email gestuurd wordt. zeer tevreden dus over orange. MvG stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Ome Merde Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 ziggo, gisteren ook weer zoiets bij een bejaarde meegemaakt heeft zo'n all-in bundel van Ziggo. afgelopen week heeft het modem het begeven. zij de helldesk bellen, die sturen een nieuwe kabel heb het vandeweek maar eens even bekeken, ethernetpoort kapot, ik bellen, inderdaad kwam het heldere licht aan de andere kant van de lijn tot dezelfde conclusie en zou een vervangend modem sturen. gisteren aangekomen en aangesloten, uiteraard werkt het niet. ok, de ethernetpoort werkt wel maar "US" blijft knipperen. ik weer bellen, komt bij Essent wel online in het 1e systeem (?) maar in het 2e systeem (?) met een fout. bleek dat dit modem op een ander adres geregistreerd staat, meot ze weer 5 werkdagen wachten. zoooo typerend, heb d'r inmiddels aangeraden op te stappen bij die toko. dat ze uberhaupt nog klanten hebben is mij een compleet raadsel. ongelovelijk ... merDe deze ruimte is te huur
Spotvogel Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 [quote=paardengekBij Wanadoo ( Orange / Online ) moet je het doen via een livebox. Deze liveboxen blinken niet uit in prestaties. Soms werkt de dhcp gedeelte van de livebox niet. En je betaalt een klein huurbedrag in de maand voor de livebox. Met vriendelijke groet, paardengek Ik heb Wanadoo gewoon met een eigen ADSL2-modem hoor!
Gast MP4 Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Was dat die bejaarde man men die schokkende pantalon in het reclamefilmpje? Wat een drama.
Ome Merde Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 story continues : internet werkt weer echter haperend. telefonie nog niet. heeft ze van Ziggo een noodnummer gekregen, heeft maar liefst 1 dag gewerkt. daarnet ff gebeld, er is een nieuwe order in behandeling (nieuw nummer), kon nog 3 dagen duren. aaaaargh, wat een ongelovelijke kloothommels daar. ze wil helemaal niet een nieuw nummer, ze wil gewoon bellen op de oude manier. ben tevens de facturatie eens ingedoken, ze betaald gemiddeld 90 eurie de maand (1600 abbo, tv en telefonie). ze betaald 9,95 per maand voor TV Digitaal Totaal terwijl ze helemaal geen TVHome heeft laat staan een digitale decoder. 5,85 per maand voor een extra telefoonnummer welke ze nooit heeft aangevraagd/heeft gebruikt. niet te filmen, koude douche my ass, een HCL-douche zouden ze moeten hebben. maargoed, opzegging is inmiddels de deur uit wat een amateurs, merDe deze ruimte is te huur
Gast 1664 Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 I rest my case... het is nog steeds een ballentoko. P.s. mijn mailadres, wat ik al ruim 4 jaar heb zonder ziggo abonnee te zijn, dat werkt nog steeds. Ondanks het 'dreigement' dat dit mailadres op 26 augustus j.l vervalt. Vermoedelijk is op 26 augustus het adres in een andere administratie wel 'vrijgegeven' zodat ik binnenkort weer mail voor iemand anders ga ontvangen.
Ome Merde Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 idem hier. ik ben nu 8 maanden weg bij deze idioten maar toch werkt e-mail nog steeds. ik gebruik het als spambox merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 story continues : - referentienummer is verdwenen - postcode klant zit in een oude database, na veel gezucht kon ie erbij - telefoonnummer is verdwenen echter na lang zoeken bleek ie op poort 2 van een klant in Coevorden te zijn geregistreerd. klant waar we het hier over hebben woont in Sneek - drie kwartier gelult, hij zei me letterlijk, ik weet het echt niet meer meneer - click hoe kan je Ziggo nog serieus nemen ? merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen