patyv Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Mijn vrouw zit naar het progamma "het moment van de waarheid" te kijken. Veel slechtere programma's kunnen er volgens mij niet gemaakt worden. Zou jij er aan mee doen? db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
DeBeek Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Eh, NEE. Zit nu King-Kong op ITV1 HD ( aardig scherp plaatje )te kijken, en direct start de opname van de klassieker "Wat Zien Ik."
Neptunus Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Origineel bericht van: patyv Mijn vrouw zit naar het progamma "het moment van de waarheid" te kijken. Veel slechtere programma's kunnen er volgens mij niet gemaakt worden. Euhh, jawel hoor: million dollar wedding, sterren vallen met hun ster op ijs, popstars, help mijn man is enz enz enz. Allemaal commerciële pulp, meestal te herkennen door vele pop-up aankondigingen, probleem alleen is dat er veel mensen naar kijken, dus het genre houdt zichzelf in stand. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Fiene56 Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Hoe meer er over dit soort programmas geroddeld word des te meer publiciteit en daardoor gaan er steeds meer mensen kijken. Ik dus niet. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen