Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zit met een vraag waar ik niet uitkom,Ik kon vroeger SatcoDX files importeren in openedit maar dat lukt me nu niet meer,Ik krijg een foutmelding.Weten jullie hoe ik dat moet doen?Ik wil namelijk de settingslijst op die manier uptodate houden.

Geplaatst:

Geen probleem, dat ligt aan het veranderde sdx formaat.

Wat je moet doen is of je sdx bestand importeren en vervolgens exporteren (als sdx)in Clarketech StudioEdittor, of importeren en vervolgens exporteren (als sdx) in Channelmaster (let op naam en graden).

Het is dus echt belangrijk dan je in Channelmaster de correcte SATCO DX satellietomschrijving geeft, dus niet Astra 1 maar ASTRA 1A, 1B etc etc, weet ik even niet uit m'n hoofd, zoek ik voor je op als je het nodig hebt.....

Welke van de 2 oplossingen jij nodig hebt hangt er van af wat voor formaat dat Openedit verwacht, ken ik niet.

1 van beide bewerkingen zal beslist je probleem oplossen denk ik.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Spotvogel
Geen probleem, dat ligt aan het veranderde sdx formaat.

Wat je moet doen is of je sdx bestand importeren en vervolgens exporteren (als sdx)in Clarketech StudioEdittor, of importeren en vervolgens exporteren (als sdx) in Channelmaster (let op naam en graden).

Het is dus echt belangrijk dan je in Channelmaster de correcte SATCO DX satellietomschrijving geeft, dus niet Astra 1 maar ASTRA 1A, 1B etc etc, weet ik even niet uit m'n hoofd, zoek ik voor je op als je het nodig hebt.....

Welke van de 2 oplossingen jij nodig hebt hangt er van af wat voor formaat dat Openedit verwacht, ken ik niet.

1 van beide bewerkingen zal beslist je probleem oplossen denk ik.

Ik stuur jou deze File kijken of jij die kan omzetten voor openedit.Mij lukt het niet.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Spotvogel
Dat was dus een lijstje dat ik met Clarke Tech Studio Edittor heb terug geconverteerd naar het oude SatcoDX formaat.

Oke dit werkt idd perfect probleem opgelost nu kan ik mijn settingslijst uptodate houden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen