Loui (K) Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Ik zit met een vraag waar ik niet uitkom,Ik kon vroeger SatcoDX files importeren in openedit maar dat lukt me nu niet meer,Ik krijg een foutmelding.Weten jullie hoe ik dat moet doen?Ik wil namelijk de settingslijst op die manier uptodate houden.
Gast aart44 Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Zoals het was met de satcodx is het niet meer sinds een hele tijd, misschien heb je hier iets aan. http://satcodx.rocam.com/generator.shtml
Loui (K) Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Geplaatst: 8 september 2008 Origineel bericht van: aart44 Zoals het was met de satcodx is het niet meer sinds een hele tijd, misschien heb je hier iets aan.http://satcodx.rocam.com/generator.shtml Dat werkt dus niet meer als ik een *.sdx file genereer dan zegt Openedit dat deze file niet geldig is.Ik ben bang dat dit het einde van SatCoDX is tenopzichte van Openedit.
Spotvogel Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Geen probleem, dat ligt aan het veranderde sdx formaat. Wat je moet doen is of je sdx bestand importeren en vervolgens exporteren (als sdx)in Clarketech StudioEdittor, of importeren en vervolgens exporteren (als sdx) in Channelmaster (let op naam en graden). Het is dus echt belangrijk dan je in Channelmaster de correcte SATCO DX satellietomschrijving geeft, dus niet Astra 1 maar ASTRA 1A, 1B etc etc, weet ik even niet uit m'n hoofd, zoek ik voor je op als je het nodig hebt..... Welke van de 2 oplossingen jij nodig hebt hangt er van af wat voor formaat dat Openedit verwacht, ken ik niet. 1 van beide bewerkingen zal beslist je probleem oplossen denk ik.
Loui (K) Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Geplaatst: 9 september 2008 Waar kan ik die programma's vinden?
Loui (K) Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Geplaatst: 9 september 2008 Origineel bericht van: Loui (K) Waar kan ik die programma's vinden? Al gevonden nu even kijken of het lukt.
Loui (K) Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Geplaatst: 9 september 2008 Origineel bericht van: Spotvogel Geen probleem, dat ligt aan het veranderde sdx formaat. Wat je moet doen is of je sdx bestand importeren en vervolgens exporteren (als sdx)in Clarketech StudioEdittor, of importeren en vervolgens exporteren (als sdx) in Channelmaster (let op naam en graden). Het is dus echt belangrijk dan je in Channelmaster de correcte SATCO DX satellietomschrijving geeft, dus niet Astra 1 maar ASTRA 1A, 1B etc etc, weet ik even niet uit m'n hoofd, zoek ik voor je op als je het nodig hebt..... Welke van de 2 oplossingen jij nodig hebt hangt er van af wat voor formaat dat Openedit verwacht, ken ik niet. 1 van beide bewerkingen zal beslist je probleem oplossen denk ik. Ik stuur jou deze File kijken of jij die kan omzetten voor openedit.Mij lukt het niet.
Spotvogel Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Stuur svp eerst even alleen een Astra1 file, dan zal ik die even omzetten naar beide mogelijkhden.
Spotvogel Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Probeer dit eens? In deze rar zit 1 versie uit Channelmaster en eentje uit setedit.
Loui (K) Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Geplaatst: 10 september 2008 Origineel bericht van: Spotvogel Probeer dit eens? In deze rar zit 1 versie uit Channelmaster en eentje uit setedit. Nee zelfde melding werkt dus ook niet.
Spotvogel Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 En nu? Ik heb jouw lijstje in 2 verschillende satco dx formats gesaved..
Loui (K) Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Geplaatst: 10 september 2008 satco dx V 1.0.sdx werkt wel die andere niet.als je mijn file nu kan omzetten of als je aangeeft welk programma je daarvoor gebruikt ben ik zeer tevreden.
Spotvogel Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Dat was dus een lijstje dat ik met Clarke Tech Studio Edittor heb terug geconverteerd naar het oude SatcoDX formaat.
Loui (K) Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Geplaatst: 10 september 2008 Origineel bericht van: Spotvogel Dat was dus een lijstje dat ik met Clarke Tech Studio Edittor heb terug geconverteerd naar het oude SatcoDX formaat. Oke dit werkt idd perfect probleem opgelost nu kan ik mijn settingslijst uptodate houden.
Loui (K) Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Geplaatst: 11 september 2008 Spotvogel bedankt voor de medewerking.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen