Ga naar inhoud

EXQI Sport 23.5 oost

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

deze zender zend in HD uit

is deze ook te ontvangen als je geen hd ontvanger heb of zenden ze ook gewoon uit

Geplaatst:

enkel met hd ze zenden uit altijd in het nederlands en ze zouden 1 voetbal per week live brengen en na nieuwjaar meer

goetjes

Geplaatst:

- Probleem reeds opgelost - (bedankt voor de reactie aart44) wink

Echter nog 1 vraagje... zenden ze enkel uit als er belgisch 2de klasse voetbal is?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Zwammi
Heeft iemand de uitzendgegevens voor mij zodat ik hem manueel kan proberen inladen?

http://nl.kingofsat.net/tv-23.5E.php

Het is de eerste transponder en zet de link van Kingofsat gelijk bij je favorieten dan kun je zoiets simpels zelf opzoeken!! laugh
Geplaatst:

bedank voor info nee ze zenden ook andere sport uit en herhalingen

Geplaatst:

Vanmiddag (7/9 om 15.00 uur) was er ongecodeerd een voetbalwedstrijd te zien die voor EXQI Sport bestemd was. Het was in HD (1080i) en zat op de 10.842V / SR 13333 op de Astra3.

Hij zond uit onder de naam BEL-59 met Nederlands en Frans commentaar. Het is een oude transponder waar tot voor kort HD2/5 uitzond, maar de laatste tijd is die TP geregeld uitgeschakeld.

Ik heb een paar minuten met bewondering gekeken naar de beeldkwaliteit. Als dat HD is.....? Het was geen beste kwaliteit.

Misschien handig om die TP in de gaten te houden. Wie weet wat er zo af en toe nog meer voorbij komt?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Ik heb een paar minuten met bewondering gekeken naar de beeldkwaliteit. Als dat HD is.....? Het was geen beste kwaliteit.

Ook even naar gekeken maar het was geen HD1080i maar gewoon SD 720x576.

Geplaatst:

was dit niet toevallig voor belgacom tv die voetbal uitzend via IPTV,die durven soms die feeds gebruiken voor voetbal en ze zenden het ook uit in nederlands en frans.

het noemt daar 11 die zender (belgacom 11).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

ah ok,was het hele weekend niet thuis,heb niks gezien van tv,maar als dit de uitzendkwaliteit is dan is het ook maar poverkes voor een HD zender crazy

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

staat deze dan zo vermeld onder de zenderlijst

BEL-59

Geplaatst:

hier in mijn zenderlijst zie ik alleen maar

BEL 033

BEL 045

Geplaatst:

heb bel-59 ondertussen gevonden in mijn zenderderlijst heb er nog tot toe geen beeld op gezien zal ook nog geen live wedstrijd zijn geweest deze is dus geen hd als er beeld komt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen