mdu Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Heeft iemand ervaring met deze LNB? www.satexpert.nl/product_info.php?cPath=...6d1d3781ab77c2d Indien links verboden zijn google zoeken: Mut@nt Digital Technology Ja het @ hoort er echt in. Hoogste kruispolarisatie. Geen idee wat dit is. Ik twijfel tussen deze en een Maximum single LNB SF-10 TEST. Ik wil geen Smart Titanium ik hoor hier net zoveel slechte als goede ervaringen over. De MTi Highline wil ik ook niet want ik heb een rotor en er zijn slechte ervaringen met roterende schotels. Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel
cookie monster Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 0,1 db ???? Vergeet dat maar !! Elke LNB is geschikt voor HD of SD of wat ook C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
mdu Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Geplaatst: 7 september 2008 Sorry, maar mijn vraag was niet of ze geschikt zijn voor SD of HD. Mijn 0,7 Alps LNB is ook geschikt voor HD. Ik vroeg eigenlijk om ervaringen en wat kruispolarisatie is. Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel
cookie monster Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Ah , ok ivm die 0,1db , sommige plakken er maar db-kes op In elk geval , ik heb die LNB nooit gehad , dus: ik rust mijn geval PS: PM C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen