Ga naar inhoud

ik krijg mijn visiosat niet ingesteld

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoe kan ik hem instellen heballes al geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar

Geplaatst:

Als we nu wisten wat 'alles' betekent, konden we je wellicht sneller helpen. Wat voor beugel en hoeveel LNB's gebruik je in je schotel? Geef eens wat meer info !!

Allereerst de ophangbeugel aan de muur goed waterpas monteren, daarna alleen de Astra 19,2°E LNB rechtstreeks op de ontvanger aansluiten, todat deze optimaal staat uitgericht en je perfect beeld hebt. Daarna pas de switch met de andere LNB's monteren en in je ontvanger aangeven hoe je switch moet gaan schakelen tussen de verschillende LNB's. Daarna is het nog een kwestie van de LNB's iets verschuiven voor optimaal signaal.

Suc6 Wilhelm.

DM7020S/160gbHDD + DM800/250gbHDD + Visiosat G3D (13,0/19,2/23,5/28,2 ) in cascade met de Triax TD110 + STAB HH120. Schwaiger SF 9000 Satfinder Plus.

Geplaatst:

Kul, niks doordenken. Gewoon vertellen welke schotel. Punt.

Kan evengoed een Big Bisat zijn. Of wat dan ook.

Geplaatst:

marianus1

Nieuw hier

Origineel bericht van: marianus1
hoe kan ik hem instellen heballes al geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar

Ik denk dat de Topic-starter de schotel maar in de keuken is gaan gebruiken :D

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Geplaatst:

Dat vrees ik ook.. Maar je lacht je helemaal gek met een hapjespan en zicht op de buis. Binnen een paar seconden uitgericht. Uit het handje dan. laugh

Geplaatst:

Check de schotel van Dilasso in de galerij maar even. Daar staat de foto onderaan nu. De deksel van de braadpan (22,5cm) gaf nog mooier resultaat. Whaha! laugh

Geplaatst:

Kan dus niet de hele avond zo blijven staan, maar het werkt!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.