Gast Djee Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 ik was toevallig aan het zoeken op de site van Kathrein zelf om te weten wanneer die EPG eindelijk gaat werken... en tot mijn verbazing zie ik dat er een nieuw HDTV receiver uit is. De Kathrein ufs-922 hier alvast de link naar de site :de site en de link naar de pdf : de pdf dus ja, wie weet is dit misschien een klein beetje de concurrent aan het worden van de "al jaren" verwachtte dm8000? djee
Gast aart44 Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Ja die was al een tijdje gesignaleerd op het nieuwsforum.
Gast Djee Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 deze zou rond de 670 euro kosten. sorry hoor, maar daar koop ik dan 2 ufs-910 toestellen mee. beide verbinden met een hdd, dan kan ik 2 keer opnemen voor minder geld...wel twee toestellen, dus bij uitval nog ééntje over. in duitsland koop je die ufs-910 al voor 265 euro dus...reken maar... dat ze maar eerst hun epg oplossen enzo... zal beter zijn voor alle ufs-910 mensen. want dat is een gemis. djee
Aanbevolen berichten