Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Hoe kom ik aan het iP adres van mijn router? Het lukt mij na 3 weken niet om mijn laptop draadloos te verbinden met mijn draadloze router. Ik heb hier nu 6 mensen over de vloer gehad, die ten einde raad weer zijn vertrokken. Het is moeilijker dan gedacht Mijn laptop zien wel mijn draadloze netwerk, beveiligd. Maar het is tot op heden niemand gelukt, om mijn latop draadloos te verbinden.
Moderator Matchless Geplaatst: 7 september 2008 Moderator Geplaatst: 7 september 2008 ehhh? welke router? Heeft dat beestje ook een naam en typenummer? Want de meeste routers kan je terug naar de fabrieks instellingen krijgen dmv een hardreset. En dan is het IP adres "standaard" fabriek. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Ome Merde Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 moet ie wel verbonden zijn met de router, anders krijg je een 169.x.x.x adres. aansluiten met draad, router reset, ipconfig /all en zie daar. meestal is het 192.168.1.1 of 10.0.0.138. ik zeg meestal, dus niet altijd merDe deze ruimte is te huur
WPW Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Of, rechtmuis klik boven het ikoontje van je lan adapter, status en dan het support tabblad, de standaard gateway is hem dan (meestal) gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Oké heren, gevonden bedankt.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Dat zijn mensen uit mijn omgeving, die allemaal zijden er verstand van te hebben. En een ervan heeft een computerzaak
sevensheaven Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 das dan een zaak waar ik niks koop ...lol Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Aanbevolen berichten