Gast raicy Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 dag iedereen ik ben abonneer aan tv Vlaanderen en ik heb en adimo jazz het probleem ! kan de Vlaamse zender niet meer ontvangen van 1-20 alles de rest zonder probleem mtv,fr2,3,4,5, enz. ik had enkel probleem aan receptie van zender bvb. radio 4fm vrijdag heb ik geprobeerd een update te maken met mijn adimo jazz volgens inlichting op even weken moet gaan voor mijn toestel ik heb een fout bij update van het firmware via dmv ota op einde van het donwload : (warning: signal abnormal system terminate )meerder keer geprobeerd (20 x) zeker van mijn kaart kan het niet zijn want ik heb een ander toestel en met die werkt het wel zonder probleem (comwell)ik gebruik deze voor thuis en het adimo voor aan de zee ik heb wel een lnb mono blok A astra/hotbird , denk u dat dit kan het probleem zijn ??ik heb een goed ontvang met die lnb ik wacht voor u goede raden voor die probleem oplossen alvast bedankt René
Gast aart44 Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Op de site van de importeur staan de dagen waarop de update opde sat staat. Er is een handleiding voor als je onder OTA kijkt staat er een komplete handleiding onder download de beschrijving dan zou het haast moeten lukken.
Gast raicy Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Origineel bericht van: Deevie Hoe lang heb je dat probleem al? van vrijdag , van wanner dat ik geprobeerd die firmware te download bedankt
Gast raicy Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Origineel bericht van: aart44 Op de site van de importeur staan de dagen waarop de update opde sat staat. Er is een handleiding voor als je onder OTA kijkt staat er een komplete handleiding onder download de beschrijving dan zou het haast moeten lukken. bedankt aart44 dat heb ik al veel keer gedaan lukt mij niet ik zal een keer proberen bij mijn buurman ,maar die is niet thuis momenteel hij heef een kit met antenne van tvv kan misschien van mijn lnb ??? alle die gegeven zijn correct in mijn déco
Gast raicy Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 nog een klein vraag die download moet met het kaart van tvv of niet ?
Gast raicy Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 hello, t'is gelukt voor het download van het adimo moet absoluut een simpel lnb en een goed signaal ,met een monoblok A astra/hotbird werkt het niet nog bedankt voor jullie hulp raicy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen