Sigma Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 ik zit met een probleem als ik outlook 2007 open kom ik gelijk in mijn postvak in ik heb dit zelf zo ingesteld maar wil dat veranderen. wie weet waar deze optie zit in outlook 2007 om dit ongedaan te maken Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Sjattuh Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 bovenin klik je, met de rechter muisknop, naast 'Help' ergens op de blauwe balk en kies je 'Geavanceerd' (deze moet aanstaan). Dan verschijnt er een balk waarop in het begin een icoontje staat 'Outlook Vandaag'. Deze klik je aan dan kom je in een nieuw venster. Hierin staat rechtsbovenin een balkje met de tekst 'Outlook Aanpassen'. Als je deze aanklikt krijg je een aantal opties. De eerste is 'Opstarten - Start Outlook in Outlook Vandaag'. Deze aanzetten dan rechtsboven voor 'opslaan' kiezen en Outlook opnieuw starten. (Ik werk met een Engelse versie dus je zult misschien een beetje moeten zoeken naar de juiste vertalingen.) Suc6 Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Albert_H Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Bij mij is het: Extra - Opties - Overige - Geavanceerde opties onder Algemeen. Daar vindt je onder "Algemene instellingen" als eerste, "Opstarten in deze map:" Daar kun je kiezen welke map voorkomt bij opstarten. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Sigma Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Geplaatst: 8 september 2008 Jongens. Bedankt voor de uitleg het werkt weer. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Sjattuh Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Origineel bericht van: Albert_H Bij mij is het: Extra - Opties - Overige - Geavanceerde opties onder Algemeen. Daar vindt je onder "Algemene instellingen" als eerste, "Opstarten in deze map:" Daar kun je kiezen welke map voorkomt bij opstarten. Albert_H. ugh dat ik daar 10x overheen heb gekeken... ik vond het al raar dat er geen instelling voor was... thx Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen