Con Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Bij ieder telefoonnummer verschijnt eerst het getal 500 alvorens de rest wordt getoond van het telefoonnummer. Ik heb Siemens gemaild die er niets aan kan doen, met betrekking tot mijn modem de Siemens SX672. Ik heb een faxje verstuurd naar Motorola, mijn telefoon (dect) fabrikaat, nog geen antwoord. En het getal 500 geeft minder zicht op de beller. Wie weet daar iets op? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
WPW Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Het schijnt dat je dit moet instellen met hun software, verifieren en dan gaat het pas goed in je SIP apparaat. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Con Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Geplaatst: 8 september 2008 Bedoel je in de software van Voipcheap? Want daarin kan ik niets vinden. Want er is tenslotte meer software die VOIP aankan. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
WPW Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Ja hun software, daar schijn je iets mee in te kunne stelle volgens VB's forum. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Con Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Geplaatst: 9 september 2008 Ik denk dat ik er uit ben. Op het Siemens modem zitten 2 Phone- aansluitingen phone-1 en phone-2. Mijn telefoon (dect) zat op 1 en op het moment dat ik hem in phone 2 plugde had ik geen last meer van het getal 500 als "voorloopnummer". Het meest boeiende is wel dat Siemens dit niet wist te vertellen bij mijn vragen hierover. Ik zal ze hier nog over berichten. Blijkbaar weten ze niet goed waar ze mee bezig zijn. Altans, de FW is niet tot in detail uitgetest. En dat alles na maanden op zoek te zijn geweest. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Geplaatst: 16 september 2008 Het verhaal gaat verder. Toen ik de telefoon in poort 2 heb gestopt had ik dus weer een normale nummerherkenning zonder het getal 500 voor het bellende nummer. Na enkele dagen kwam ik er achter dat ik via de KPN belde, oei, want das duur. Toen ik ook die tweede poort configureerde naar voip had ik weer het getal 500 voor het bellende nummer. Wie? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen