Ga naar inhoud


[TF6000PVRE] Firmware update


bensink002

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met het geluid en ik wil graag de firmware upgraden. Ik heb de firmware van juni 2007 en als ik via de sat probeer te upgraden, dan krijg ik de melding dat er geen nieuwe versie beschikbaar is. Op de Topfield site blijkt echter dat er wel degelijk een nieuwe versie beschikbaar is:

 

System id 2458

Loader version L1.13

Device version V5.3.25

Application version TF-NPCWJ 5.20.66

Last update aug 21 2007

 

Deze versie moet ik toch ook via de satelliet binnen kunnen halen. Ik probeer het nu dus via de Astra 19,2 en daar wordt dus niets gevonden. Moet ik misschien een andere transponder op deze satelliet hebben, of misschien zelfs een andere satelliet?

 

Al vast bedankt,

Groetjes,

 

Arend.

 

Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 -

Topfield 3000 CI-Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb geprobeerd om mijn ontvanger m.b.v. TFDN_USB te voorzien van de bovenstaande firmware, maar dat is mij helaas niet gelukt. Ik start TFDN_USB op, ik zoek de gewenste firmware op, ik geef aan dat het downloaden moet beginnen en ik zet mijn ontvanger aan. Er verschijnt geen balkje in het TFDN_USB window en ik krijg binnnen twee of drie seconden de melding, dat hij klaar zou zijn.

 

Als ik een oudere firmware probeer te laden dan gaat dat zonder problemen. Ik heb al een firmware van mei 2007 geladen, maar daarmee had ik nog steeds de genoemde problemen. Ik heb vanochtend een firmware geladen van december 2006 en dat gaat tot nu toe (nog) goed.

 

De originele firmware had system id 2456 en ik kan tot nu toe alleen maar firmware laden met dit system id. Ik heb de bovenstaande firmware uiteraard ook al een keer opnieuw gedownload, maar het lukt dus nog steeds niet. Heeft iemand misschien enig idee, waarom dit niet lukt? Zie ik iets over heeft hoofd, of doe ik iets fout?

Groetjes,

 

Arend.

 

Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 -

Topfield 3000 CI-Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...