Gast jos21 Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 vandaag de nieuwe smartcard van canal digitaal in mijn ontvanger gedaan. alle zenders werken alleen ik ben dmax kwijt. nou zal ik deze handmatig moeten zoeken maar weet iemand welke frequentie dmax heeft. Als ik alle kanalen ophaal dan zit dmax er niet bij... jos
Alfons Verbiest Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Hallo Jos, Kleine moeite om dit even op te zoeken via b.v. King of Sat. Bron: King of Sat Astra 1H (19.2E) - 12246.00 V - Txp: 92 - Beam: Astra 1H DVB-S (QPSK) - 27500 3/4 - NID:1 - TID:1092
Gast jos21 Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 alfons bedankt voor de info maar dat hele king of sat zecht mij niets SORRY Ik zal eens kijken hoe ik het handmatig ingevoert krijg. jos
Alfons Verbiest Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Hallo Jos, King of Sat is een internetsite met veel nieuws (meerdere keren per dag) over wijzigingen en verschuivingen van zenders. Ook met jouw vraag kun je uitstekend uit de voeten door op de site de link (aan de linkerkant) "TV kanaal gezocht" aan te klikken en dan DMax in te vullen. Je moet dus op de Astra1 12.246 Vertikaal / Symbol Rate 27500 hebben. Op deze transponder zit o.a. ook de muziekzender DeLuxe Music. Is ook wel de moeite waard (als het je smaak is natuurlijk). Als je tijd hebt moet je maar eens kijken op deze site: King of Sat Succes en groeten, Alfons
Gast jos21 Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 alfons. bedankt ik ga het meteen eens proberen. hopelijk lukt het ook. jos
Gast jos21 Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 nou het is gelukt. de muziekzender die ook op die frequentie zit is wel de moeite waard. bedankt voor de tip alfons jos
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen