paardengek Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Vanmiddag belde mijn broer op, als ik eens bij hem kon ontdekken waarom twee USB hardeschijven niet meer herkent worden in windows XP home. Dus mijn laptop ( win XP home ) mee, en ja hoor beidde USB hardeschijven worden keurig gevonden. Dus de beidde USB hardeschijven zijn nog goed. Pc van broer via spybot onderzocht op beessies, niets gevonden. Systeem herstel gedaan, maar dat mocht niet baten. Ook een andere USB poort gebruikt en een andere USB kabel, maar niets hielp. De USB hardeschijf wordt herkent als USB device en is in windows verkenner te zien, maar met grootte van 0 bytes. Dus onbruikbaar. Mijn broer zou de pc nog beter controleren op beessies. Wie heeft dit eerder mee gemaakt en weet een oplossing of heeft een hint voor mij. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
WPW Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Kijk eens naar usbdeview. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Ome Merde Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 verwijder alle usb-drivers eens. zoiets heb ik constant met zo'n Conceptronics usb geval waarop je IDE, laptop IDE en S-ATA schijven op aansluiten kan. merDe deze ruimte is te huur
paardengek Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Geplaatst: 8 september 2008 Ik zal deze adviezen aankomende weekend opvolgen. Ik had al de driver van logitech USB webcam verwijderd. Maar er zijn meer USB drivers op zijn pc aanwezig. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
paardengek Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Geplaatst: 14 september 2008 Probleem is opgelost, lag inderdaad aan een usb driver. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen