Moderator Matchless Geplaatst: 8 september 2008 Moderator Geplaatst: 8 september 2008 Gelukkig heb ik het verzoek afgewezen om mijn reliant te lenen wel even tot het einde kijken.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Coliseo Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Ik had een meer happy end verwacht voor de Reliant.
arie kanarie Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Citaat: Gelukkig heb ik het verzoek afgewezen om mijn reliant te lenen Dat jij hebt afgewezen en dat het niet die van jou is, dat is alleen maar héél gunstig geweest Ik geloof ook niet dat het dan zo'n schitterende vertoning was geworden grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Tisnix Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Gaaf zeg! Heb je daar een vergunning voor nodig of moet ik wachten tot oudejaarsavond VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
satcat Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 En ik maar denken dat de BBC zijn enorme budget voor HDTV heeft gereserveerd. Dit geld wordt nu duidelijk heel nuttig gebruikt om straks eigen satellieten in de ruimte te plaatsen. Twee maanden terug lagen hier in de wijk nog twee totaal opgebrande reliants.Wat fikken en roken die dingen hard zeg. Ook van de BBC?
Fiene56 Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Mag je zo"n ding eigelijk rijden met alleen een motorrijbewijs? Hij mist nl wel 1 wiel en een motor met zijspan heeft er toch ook 3. Verder een gaaf filmpje. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Moderator Matchless Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Moderator Geplaatst: 9 september 2008 Citaat: Mag je zo"n ding eigelijk rijden met alleen een motorrijbewijs? ja en nee.. Als je een robin voor 1996 op je naam heb staan mag je hem besturen met een motor rijbewijs. Na 1996 moet je een auto rijbewijs hebben. Als je motor rijbewijs verloopt moet je het kenteken bewijs meenemen. Toevallig is de mijne nu verlopen en ligt het rijbewijs op het RDW. Deze zet nu op me rijbewijs een B1 stempel. Dat betekend dat je met een auto mag rijden onder de 400kg. Of daar het aantal wielen opstaat zie ik pas als ik hem terug krijg. Ik hoop natuurlijk dat het aantal wielen er niet opstaat want dan kan ik rijden met een quad Maar iig mag ik dalijk wel een trike rijden. En de uitspraak van de politie " idereen behoort de wet te kennen" klopt bij hun dus ook niet. Ik heb ze al vaker deze regel uit moeten leggen. En omdat ze het teveel werk vinden om het uit te zoeken laten ze me altijd gaan. Dat filmpje was gisteren op canvas (Top Gear) en ik heb dubbel gelegen. Alleen jammer dat hij niet los is gekomen van de hoofd raket. Ik was wel benieuwd of hij echt gecontroleerd zou landen.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
W3ird_N3rd Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Origineel bericht van: matchless Ik was wel benieuwd of hij echt gecontroleerd zou landen.. Zo gecontroleerd als een baksteen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
boarder Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Was gisterenavond ook op Canvas bij Top Gear. Een dure grap..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen