grunnsat Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Mitsubishi gaat een 65" en een 73" laserVue TV op de markt brengen. De 65" komt eind deze maand in de verkoop in de US, en kost slechts $7000.
Littlesat Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Wat kost de 42", want dat vind ik groot zat ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
hobsat Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Origineel bericht van: Littlesat Wat kost de 42", want dat vind ik groot zat ;-) die komt er eerst niet, althans niet van mitsubishi, dacht dat later dit jaar eerst nog de 73" op de markt kwam. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Lunny Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Dit staat er op een website: Inmiddels hebben we van Mitsubishi begrepen dat het bedrijf de laser TV niet in Europa op de markt gaat brengen. Mitsubishi verkoopt namelijk geen consumenten apparatuur (met uitzondering van Home Cinema beamers) in Europa. http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/mitsubishi-laservue-20080625/
Gast fatfreddy Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Dan laten ze wel een grote markt links liggen.
Edwin Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Ik zit er niet op te wachten voor die prijs. Zal nog een beetje wachten tot het in de ***geen-reclame*** kan gekocht worden voor een paar euries. Edwin
Gast xarxar2 Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Origineel bericht van: fatfreddy Dan laten ze wel een grote markt links liggen. Volgens het Cligendael Instituut wordt van elke 3 dingen die er verkocht worden in de wereld, 1 in de VS verkocht. Dus is dat nog steeds met stip de grootste consumentenmarkt.
Gast fatfreddy Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Ik ben wel met je eens dat dat de grootste markt is maar om Europa nu helemaal links te laten liggen is weer een andere zaak. Nu maar hopen dat er andere kapers op de kust zijn die hier dan de markt gaan bestoken.
HDvideo Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Grote markt in Europa ?? Complexe regelgeving verschillend per land, 50 verschillende talen en nog geen 2 % van de europese markt zijn beeldmaten boven de 40 inch. In de USA was 20 jaar geleden een 40 inch (projectie) al een modaal scherm.
Apple740 Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Nog even en we krijgen beweringen dat een Panasonic en Samsung verlies maken in Europa... Weet je wat, we stoppen hier in Europa uberhaupt met wat voor handel dan ook. We gaan weer in onze blote kont rond een kampvuur zitten. Alleen Amerika is nog interessant voor bedrijven.
W3ird_N3rd Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Origineel bericht van: Apple740 Weet je wat, we stoppen hier in Europa uberhaupt met wat voor handel dan ook. We gaan weer in onze blote kont rond een kampvuur zitten. Alleen Amerika is nog interessant voor bedrijven. Zou best kunnen kloppen voor niet-massaproducten. Zou wel verklaren waarom wij altijd 10 jaar achterlopen: pas zodra 100% zeker is dat er een grote markt voor product X is komt het hier op de markt. Ik vraag me af of er nog kleinere modellen komen of dat de techniek dat niet goed mogelijk maakt, net als bij plasma. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
HDvideo Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Heeft niets met techniek te maken maar puur met rendement in de productie. LG komt met een 32 inch plasma dit najaar, waar dat 2 jaar geleden werd gemeld dat dat niet kan.
Vl29 Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 ik zie me al door de douane op schiphol lopen met die "kleine"tv doos op mn bagagekarretje....no nothing to declare sir !:-) Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen