Miauw Geplaatst: 14 september 2008 Geplaatst: 14 september 2008 Vreemd, eerder melde al enige tijd geleden planet het volgende: Hitachi met een 130cm laser TV zou komen met een prijs van ongeveer 700 euro. Het zou echt een doorslag en concurerend apparaat worden. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Gerard 76 Geplaatst: 14 september 2008 Geplaatst: 14 september 2008 Denk maar niet dat je een TV kunt kopen die kwalitatief beter is dan wat er nu is, en dan nog goedkoper ook....
Golfdiesel Geplaatst: 14 september 2008 Geplaatst: 14 september 2008 Origineel bericht van: Apple740 Andere mogelijke nadelen zoals een beperkte kijkhoek (het is een dlp rear projection tv en die hebben normaliter slechtere kijkhoeken dan in ieder geval plasma) zullen later boven water moeten komen tijdens reviews. Volgens een website waar het een en ander qua specs genoemd stond is de kijkhoek 160 graden. Ten opzichte van LCD zal de kleurechtheid over dat hele bereik wel beter moeten zijn. De grootste bonus is het stroomverbruik, een 65" verbruikt minder dan 200W. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Gast MP4 Geplaatst: 14 september 2008 Geplaatst: 14 september 2008 Was de kijkhoek van plasma ook niet zo'n 16'?
satzoeker Geplaatst: 14 september 2008 Geplaatst: 14 september 2008 ik ben blij dat ze ons eerst overslaan ,haantje de voorste kost je altijd teveel geld en zo hebben ze ook mooi de tijd om de bugs er uit te halen laten we in europa maar eerst hdtv goed van de grond krijgen satzoeker` No,No y No
Apple740 Geplaatst: 14 september 2008 Geplaatst: 14 september 2008 Origineel bericht van: MP4 Was de kijkhoek van plasma ook niet zo'n 16'? Plasma heeft dezelfde onbeperkte kijkhoek als de ouderwetse beeldbuis. LCD is beperkter.
Gast fatfreddy Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Origineel bericht van: Gerard 76 Denk maar niet dat je een TV kunt kopen die kwalitatief beter is dan wat er nu is, en dan nog goedkoper ook.... Waarom niet ? Hitachi zou daarmee gelijk een geweldige dreun uitdelen aan hun concurrentie.
Littlesat Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Een kijkhoek van 16' 160' (lees 16 voet of 160 voet...) ik denk dat jullie uiteraard een klein o-tje bedoelen voor graden ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast MP4 Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Helemaal fijn ja, voor het gemak maar even de " ' " gebruikt, qua toetsenbord dan.
appie39 Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 º = alt+167 ----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----
Gast MP4 Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Oh, dat lijstje. Het gaat me ook een beetje om fo iemand het snapt in de snelheid.
Gast Pacman Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Origineel bericht van: Apple740 Plasma heeft dezelfde onbeperkte kijkhoek als de ouderwetse beeldbuis. LCD is beperkter. Hoe lang geleden was dat ? Mijn LCD is prima te bekijken onder de meest extreme kijkhoeken hoor.
JosFop4Sat Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Ik vrees alleen dat er een hoop lui nooit meer terug willen naar een dieper model TV. Als je eenmaal een slank model gewend bent, wil je nooit geen dikke tante meer. Mijn idee is ook dat veel (dezelfde) lui de kwaliteitsverbetering niet laten opwegen tegen deze meer corpulente doos. Ikzelf heb nog een breedbeeld CRT van 50cm diep, dus van mij mag ze komen, uiteraard tegen een redelijke prijs. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Apple740 Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Origineel bericht van: Pacman Hoe lang geleden was dat ? Mijn LCD is prima te bekijken onder de meest extreme kijkhoeken hoor. Ik ben nog geen LCD tegengekomen die niet verkleurt onder scherpere kijkhoeken. Dit wil niet zeggen dat je daar geen tv kunt kijken, maar je verliest aan optimale beeldkwaliteit naar gelang je verder naar de zijkanten gaat. Zelfs de allernieuwste Philips LED LCD die de Eisa LCD award heeft gewonnen laat vanaf de zijkant nog een blauwe zweem zien in donkere partijen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen