juleke21 Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 dat zijn de afmetingen van mijn badkamer
Gast hagar Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Zo lang the tv niet dieper is als mijn dvd speler en dus het meubeltje dat er onder staat vind ik het best, maar zover ik het begreep is deze diepte alleen bij deze grote en kleiner maten dus minder diep zijn. Dit is een nieuwe techniek en ik neem aan dat in een paar jaar deze diepte terug gebracht word als de klanten hier over vallen. Ik ga voor de beeld kwaliteit
Apple740 Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Origineel bericht van: hagar Dit is een nieuwe techniek Op het gebruik van laserstralen na is de techniek niet nieuw, maar wordt al jarenlang toegepast in DLP rear projectie tv's. Het enige verschil met voorheen is dat er als lichtbron geen gebruik meer wordt gemaakt van een lamp, maar van 3 laserstralen. Laser is en blijft een vorm van projectie, dus zo plat als plasma, LCD en Oled wordt het simpelweg nooit. Bij projectie moet er nu eenmaal een bepaalde afstand genomen worden om alle uithoeken van het scherm te belichten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen