Gast AlanS Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Het eindresultaat: Het cement groen geverfd en de paal wit geverfd tot de dakgoot om het niet te veel te ontsieren.
Gast AlanS Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Nou het lullige, ik heb geen ladder (hadden de Thai bij zich) om het dak op te komen en de waardes van de elevatie te meten Wat wel duidelijk is dat de bout bij pijl 3 bijna geheel ingedraaid is en nauwelijks een extra elevatie levert. Citaat: Dat valt me eerlijk gezegd een beetje tegen van jou Alan. Zo beter Ron
Moderator ceesv Geplaatst: 18 september 2008 Moderator Geplaatst: 18 september 2008 Volgens de tabel zou bout 3 een hoek van 1,9 graden op het bijbehorende scharnierpunt moeten hebben, dan klopt het wel, dat die bout nagenoeg geheel ingedraaid is. Is een mooie installatie geworden. Waarom heb je hier gekozen voor een draaibare antenne en geen Wavefrontier? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast fatfreddy Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Ik zie daar op de achtergrond een identieke schotel staan. Was je te verlegen om daar de waardes op te vragen ?
Gast AlanS Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Citaat: Waarom heb je hier gekozen voor een draaibare antenne en geen Wavefrontier? Omdat er veel op de c-band zit en niet op de Ku-band
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen