Gast Thijzel Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Origineel bericht van: Agent Mike lol, die stream geeft enkel een mooi deuntje.. Nu wel ja, maar de uitzending is ook gestopt. Heb een groot deel van de morgen via een laptop naar de TV geplugged meegekeken.
gigantaandemuur Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Ik had t in de gaten er waren geen zwarte gaten. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
PetrosCrete Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Gaan wij nu lekker de snaartheorie behandelen?
leo1949 Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Ja de schapensnaren, Dus nu gaan we het ineens over worstmaken hebben. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Johan45 Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Origineel bericht van: leo1949 Ja de schapensnaren, Dus nu gaan we het ineens over worstmaken hebben. Leo Dan gaat dit topic in no time het zwarte gat in. Vult u rustig aan !!!
Moderator Matchless Geplaatst: 11 september 2008 Moderator Geplaatst: 11 september 2008 lol.. Ze starten de machine op en wat gebeurt er.. 2 aardbevingen in indonesie en japan..toeval?? Het einde van de wereld is al begonnen!! Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Tonskidutch Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 ALS het al een OERKNAL wordt, jongens dan hebben we niks te vrezen... we zullen het niet eens merken zo heftig is dat dus wat je niet merkt en of nadien zou kunnen missen is net zo goed broodje AAP. cheers Vienna Ultravox
Gast MP4 Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Ik ben er helemaal klaar voor! Ik hoor het wel. Of niet.
Gast fatfreddy Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Hoe laat was dat ? Ik zat rond die tijd waarschijnlijk mijn eigen oerknal te produceren op het toilet.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Origineel bericht van: fatfreddy Hoe laat was dat ? Ik zat rond die tijd waarschijnlijk mijn eigen oerknal te produceren op het toilet. Laat me raden, het kwam uit het zwarte gat! Ik dacht altijd dat er van alles in het zwarte gat verdween maar er blijkt dus ook wat uit te komen. Of zijn er varianten, zwarte gaten en bruine sterren?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen