mhv Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Hoi Wie kan mij helpen aan een recente kanalen lijst met in hoofdzaak de nl kanalen 19.2 en 23.5 graden of waar kan ik die vinden op www.???? ik heb een relook 200s en die zou ik met een nieuwe lijst wat meer van deze tijd willen hebben alvast bedankt grtn Han
ronald10 Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Heb ik wel voor je maar dan moet het boxje op enigma(abcom) draaien. DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000
mhv Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Geplaatst: 10 september 2008 nee eigenlijk niet zit al erg oude software in moet eens even kijken wat precies ik wil hem als tweede ontvanger gebruiken om wat te gaan opnemen enz heb pceditor om het er in te zetten de kanalen die er nu in zitten zijn zo oud al dat er niets meer van klopt hoor wel grtn Han
paardengek Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Dan heb je geluk! Ik heb de goede settings welke je vraagt. Deze settings zijn zeer actueel ( gemaakt op 30 augustus 2008 incl eredivisie live ) en zijn gemaakt met PCeditor 1.2.36 i.c.m. highland 2.10a. In de readme, die erbij zit, staat de diseqc instellingen. Wijkt dit af bij jouw, dan moet je dan even je eigen diseqc instellingen aanpassen. Draaibare lijst bevat: Astra2, Astra3, Astra1, hotbird, sirius, thor Met vriendelijke groet, paardengek Mutantsettings19+23.zip Mutantsettings19+23+13.zip Mutantsettings19+23+13+28.zip Mutantsettingsdraaibaar.zip Mutantsettings19.zip Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
mhv Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Geplaatst: 10 september 2008 geweldig paardengek je hebt ook alles heel fijn zet het er gelijk in dan ben ik weer bij met de ontvanger nogmaals erg bedankt grtn Han
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen