Ga naar inhoud


[DM100] Leverbaar binnen enkele dagen


Satelliet

Aanbevolen berichten


Is dat niet die Dreambox die eigenlijk geen Dreambox is , maar een of ander gekoop "ding" met een ST chipje er op die op software draait waar je zelf totaal niets over te vertellen hebt en waar je verder helemaal niets anders mee kunt dan een beetje sharen?

Gedoemd om te mislukken naar mijn idee. Een dreambox zonder open source software is gewoon een simpel satellietontvangertje dat ik overal veel goedkoper kan kopen dan bij deze fabrikant.

Dan kunnen ze er nog zo'n mooi kastje omheen doen, maar het blijft een vod.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Lijkt me ook niks, maar voor Dream fans misschien toch aardig er bij te hebben.

 

Staat toch wel leuk in dit rijtje, DM7025plus, DM600PVR, DM500plus en een DM100 ......

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou leuker zijn om een DM8000 in dat rijtje te hebben wink

 

Overigens: Er zit wel een netwerkaansluiting op die DM100. De vraag is waarvoor dat ding überhaupt gebruikt kan worden.

Ach, wellicht komt er ooit eens een gehackte firmware voor wink

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan je natuurlijk mee sharen, maar dat zal dan waarschijnlijk newcamd/radegast of eventueel cccam zijn als Dream Multimedia daar een zak geld voor over heeft.

Ik vind het niks. Deze receiver koop je overal met een ander kastje er omheen voor iets meer dan de helft van de prijs.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Deze receiver koop je overal met een ander kastje er omheen voor iets meer dan de helft van de prijs.


Ron,

PM mij dan eens welke andere jij bedoelt of zet de namen hier even bij, want voor de helft van de prijs zoek ik nou net een NIEUW kastje voor op vakanties in het buitenland.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...