Ga naar inhoud


[Strong 8000] {8000} TVV werkend met sattracker.


interpol

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Adriw
Hallo,complimenten dat het je gelukt is.Maar even een gekke vraag:Heb ik nu dan ook een TVV kaart nodig naast mijn reeds bestaande CD kaart?Of kan ik met de CD kaart dan ook TVV ontvangen?

Groet Adri.


Even een betere uitleg wink

je bent alleen een TVV kaart nodig als je ook naar die zenders wilt kijken, je kunt deze firm ook gebruiken met alleen maar een CDNL kaart

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: interpol
Hier dan de versie in het Nederlands.


Groeten van john laugh


dat is dus mijn MHW over de HDL met de aanpassing van Interpol, ik beveel hem alleen niet aan omdat er nog wel wat fouten van mij in zitten, vandaar, soms raakt die zomaar alle zenders kwijt of gaat die in standby (is wel goed te gebruiken, ik ben nu al bezig met een andere versie, die die fouten niet heeft en ook de Interpol aanpassing voor TVV heeft)

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@ Interpol, proficiat

Als ik dat zo lees gaat mijn TVV kaart bij thuiskomst in December probleemloos werken op onze Strong 8000.

 

Intussen, terwijl ik geniet van het mooie Zuid-Spaanse weer, kan jij genieten van alle "geneugten" die de TVV kaart je biedt.

gamgra

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Smurf
de nederlands vertaalde versie van interpol doet het NIET met de motor je moet wel de gewone hebben


ik ben nu half klaar met een goede Nederlandse vertaling, het punt is dat ik nogal weinig tijd heb cry

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...