Ga naar inhoud


[TF7710] wit randje bovenin het beeld ?


Gast MP4

Aanbevolen berichten


Dank voor je antwoord,ik ga even prutsen.

 

Edit: Ik heb even geprutst en ben Ozzo meer dan dankbaar!

Ik heb nu nog een oude CRT en de instellingen kwamen inderdaad niet overeen.

Nogmaals dank!

 

Edit2: Wat een supergeile machine is dit! Sorry, moest er even uit. Ik ben even door het menu gegaan en snap nu wat ze bedoelen. De AB geeft helaas iets minder signaal naar de ontvanger dan die bij de 4000. Die gooi ik in een andere rubriek morgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Dat ligt aan het IR oog dat van een zilverachtig laagje is voorzien achter het voorfront van de ontvanger. Weg etsen met een tandenborstel en ...tandpasta whistle
Ik heb het zelf ook gedaan en dan zapt ie als de beste, ook de openings hoek is dan minder kritisch laugh


@ Sjaak(k)
Hoe ga je dit invullen met een TF die nog onder de garantie valt mijn TF is n.l verzegeld na de firmware update.
Als het zegel verbroken is dan ben je n.l je garantie kwijt.

mvrgr Wim g

TF 7710 HDPVR 160 GB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het laatste dat ik zal doen met deze heerlijke machine, is zijn tandjes poetsen. Dan weet ik zeker dat de garantie niet meer zal gelden. Een beetje met de haarföhn verzegelingen bedotten past niet in mijn straatje bovendien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MP4
Het laatste dat ik zal doen met deze heerlijke machine, is zijn tandjes poetsen. Dan weet ik zeker dat de garantie niet meer zal gelden. Een beetje met de haarföhn verzegelingen bedotten past niet in mijn straatje bovendien.

Gewoon even zeggen dat het geen wartaal was volstaat, vermoed ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit gaat over een advies dat ik kreeg van Sjaak(K) om met een tandenborstel en tandpasta het IR oog te ontdoen van een laagje. Zodat de zwakke AB die bijgeleverd is een betere kijkhoek heeft en beter zou presteren.

Ik heb even bedankt. De AB van de TF4000 doet het wel goed. Het heeft niets met dat oogje te maken, het is een zwakke AB. Klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat ik het wel gedaan heb. Je bent wel even bezig om de hele boel uit elkaar te halen maar nu reageert de ontvanger bijna even goed als mijn overleden TF5510. Alleen die trage werking van alles blijft irritant, ik vraag me af of de processor wel krachtig genoeg is...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel mij niet geroepen als amateur een hagelnieuwe TF7710 a 623 euro van een schoon gebit te voorzien. Dat is van de gekke en zal de garantie doen verlopen. Het ligt aan de AB. De AB van de 4000 doet het prima op deze machine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...