Digipaps Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: pukje Ik hem verteld dat hij binnen de gemeente geen bevoegheid had waarna hij is moeten afnokken Het spijt mij maar hier geloof ik dus echt niets van....als je een dergelijke opmerking maakt naar de desbetreffende diender.. en hij weet dat hij wel degelijk bevoegd is jou binnen die gemeente te bekeuren..dan was je gewoon de klos..punt digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
pukje Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: Digipaps Het spijt mij maar hier geloof ik dus echt niets van....als je een dergelijke opmerking maakt naar de desbetreffende diender.. en hij weet dat hij wel degelijk bevoegd is jou binnen die gemeente te bekeuren..dan was je gewoon de klos..punt Ik weet het niet meer ,weet alleen dat het mij overkomen is. Ik kan wel gissen naar redenen zoals: 1.Hij had geen zin om een procesverbaal te maken? 2.Hij had gempo moeten inschakelen om het verbaal af te maken. 3.Hij dacht laat dat arme studendje maar met rust 4. 5. .... Hoe dan ook het heeft me niets gekost.
theparasol Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: Rob út Fryslân Ja, dan hebben ze wel alle tijd. Jij blijkbaar ook want je luistert 3 uur lang Ellende met dat volk: vraag altijd om legitimatie te tonen. Doe alsof je slecht hoort, laat ze alles herhalen. Maar ga beslist nooit met ze in discussie want ze willen altijd en immer hun gelijk hebben danwel halen.
pukje Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik heb onlangs een voorval gehad dat een stel jonge marokanen een afval container in brand hebben gestoken. Brandweer en politie is komen kijken en blussen envroegen of we wisten wie het gedaan hadden waarop ik zei "jongeren met donkere huidskleur". Hierop werd ik door de politie uitgescholden dat ik moet stoppen met discrimineren.
theparasol Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Volgende keer haal jij dus ook je schouders op Scheelt ze weer vervelende onderzoeken en kunnen ze weer tijd steken in voorname zaken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen