Satfreaked Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Ik gebruik voor me webpagina Publisher en nu zie ik dat je met google chrome en firefox rare streepjes ziet onder teksten op me site... Ja ik mag hem hier niet laten zien, denk ik want dan zou ik reklame maken, maar zou de link kunnen mailen. Ook staat hij nu bij me persoonlijke gegegevens... Satfreaked.
Poetsdoekje Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Google Chrome is nog niet goed uitgetest en wordt zelfs afgeraden door een overheids instantie Bron van het artikel en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Satfreaked Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Geplaatst: 16 september 2008 Oke, maar ik heb het ook met firefox .... Satfreaked.
Satfreaked Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik kom toch nog even terug hierop. Ik heb net Explorer 8 geinstalleerd en heb weer van die streepjes op me website op plaatsen waar ik een hyperlink heb gemaakt. Maar nu zie ik een optie in de explorer 8 dat je dat uit kan zetten dat ie linken onderstreept. Maar nu is ie bij mij goed, alleen andere mensen zien het een beetje raar zo. Nogmaals ik maak me websites met Publisher ( werkt voor mij oke ) en weet effe geen oplossing. Met firefox, en google chrome, etc heb ik er standaard ook last van alleen met explorer 7 en 6 niet gebeurd het niet. Zou ik dat ergens kunnen uitzetten in publisher ofzo.... Satfreaked.
Puch Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 Als je de site niet kan posten zet dan een screenshot van zo'n link zonder dat de naam van je site erop staat. Streepjes onder de links, zal wel met css te maken hebben. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Satfreaked Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2008 Dit bedoel ik Puch.... Ik heb hem als bijlage bijgevoegd. Dit is me navigatie balk en daarmee heb ik het, ook nog in een rare kleur blauw. Satfreaked.
Kowalski Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Hyperlinks worden standaard onderstreept. Dit kun je, zoals Puch al opmerkte, met CSS uitzetten. Kijk eens of je in Publisher een CSS definitie kan maken zoals: a:link{text-decoration: none;} of: a{text-decoration: none;} Zie hier voor meer info. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Satfreaked Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2008 #Frank67 Bedankt voor je goede reaktie, duidelijk is te zien hoe en wat. Wil niet zeggen dat ik het al opgelost heb, maar weet waar ik het zoeken moet. Ben niet echt een ster in deze dingen, maar kan nu iemand zoeken die mij hier mee helpen kan.... Satfreaked.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen