miquel Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Ik heb een dreambox 500 c en die heeft een probleem met zijn geluid. Het beeld en alle andere dingen werken gewoon maar de box geeft geen geluid op zowel scart als tulp. Ik heb er al verschillende images voor gebruikt maar steeds het zelfde probleem. Zelf denk ik dat er misschien een elco probleem is omdat hij als hij net aangesloten is (dus koud) wel iets geluid laat horen. Kan mij iemand op weg helpen met dit probleem? Miquel
chevrolet Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Staat de afstandsbediening niet op "mute" "fortuna vitrea est" VU+ Duo
miquel Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Geplaatst: 15 september 2008 Op de afstandsbediening staat alles goed Ik denk zoals ik al aangeef dat het een elco is omdat als de box koud is hij nog wel iets probeerd om geluid te geven en als hij iets langer aanstaat het afgelopen is. Is er iemand die weet welke elco('s) hier een probleem kan geven Misschien een schema van de 500? Miquel
Hellum Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 die theorie kan volgens mij dus weer niet kloppen, denk maar eens na.. Als een elco een tijdje wordt gebruikt, dan wordt die warm en vaak weer werken (bij sommige boxen wel eens met een Fohn geprobeerd, ze doen het dan vaak weer even. dan zou het dus naarmate je box warmer wordt, het geluid beter moeten worden en niet omgekeerd. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Steve Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 dreambox dm500 schema op de server gezet
miquel Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Geplaatst: 19 september 2008 Steve bedankt ik zal eens kijken of ik hier verder mee kom. Miquel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen