Gast boma Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Hallo ik heb hier loewe calida 5572 en heb hier de volgende fout als ik het toestel opstart gaat het groene lampje eventjes branden en dan gaat hij weer naar stb en je ziet het scherm ook effe oplichten waar zou ik evt die fout moeten gaan zoeken De tht transfo is over ong 3 weken vervangen wegens doorslag groeten Boma
Gast boma Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Origineel bericht van: boma Hallo ik heb hier loewe calida 5572 en heb hier de volgende fout als ik het toestel opstart gaat het groene lampje eventjes branden en dan gaat hij weer naar stb en je ziet het scherm ook effe oplichten waar zou ik evt die fout moeten gaan zoeken De tht transfo is over ong 3 weken vervangen wegens doorslag groeten Boma wat ik nog heb opgemerkt dat de BB effe oplicht en het geluid komt ook effe op en dan alles terug naar STB gr boma
jeevanhoof Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 hoi, controleer R628 (470K) of deze niet verlopen is. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast boma Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Origineel bericht van: jeevanhoof hoi, controleer R628 (470K) of deze niet verlopen is. mvg Hallo waar bevind zich deze juist ( in de voeding ) gr boma
Steve Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 kijk bij het Q2100 chassis (staat op de server)
Gast boma Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 hi ik heb die bruchte weerstand gevonden alles blijft het zelde nu blijft het rode lampje ook branden als het groene aangaat gr boma
columbo Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 kontroleer de voeding sp.en vervang de elko's in de voeding.en de condensatoren in het lijn eind trap kontroleren,meten dus.
Steve Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 verv de smd transistor Q111 = BC847B (relais driver) de 330 k weerstand in de voeding kan ook in waarde verlopen zijn
Gast boma Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 Origineel bericht van: Steve verv de smd transistor Q111 = BC847B (relais driver) de 330 k weerstand in de voeding kan ook in waarde verlopen zijn Hi Steve de 330 k heb ik als eerste vervangen morgen naar Q111 ....Dat relais trekt toch aan en valt dan weer af...maar er komt geen spanning uit de voeding niet effe totaal niets nu branden de 2 leds de groene die gaat wel uit maar rode brand altijd bedankt voor de tip gr boma
Gast boma Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Origineel bericht van: Steve verv de smd transistor Q111 = BC847B (relais driver) de 330 k weerstand in de voeding kan ook in waarde verlopen zijn @ Steve ik heb de Q111 vervangen en ook de tda4605 en de 330 k maar het probleem is nog niet opgelost als ik start effe geluid BB gloeit ook effe en dan gaat alles terug in stb Het stuur signaal voor het relais valt dan ook weg en deze komt uit de digi modul mvg boma
Gast boma Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 @ allemaal Ik heb de fout nog niet kunnen vinden maar de eigenaar zegt dat het toestel is uitgegaan op een horizontale lijn zou het ver ic kunnen defect zijn? ik heb deze eruit genomen maar het blijft hetzelfde mvg boma
Gast boma Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Origineel bericht van: Steve controleer R521,deze is 3,3 ohm Hi steve weerstand nagezien en juist 3,3 ohm gr boma
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen