rrronaldo Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Wie weet hoe ik een poort van een TELE2 modem open krijg. In de router kan ik komen, virtual server maak ik aan, staat geod in de lijst, maar gaat lekker niet open. dus ik kan niet bij mijn gegevens komen. wie o wie... VuSolo (2x) + VUSolo2-SE-V2 + Visiosat
Tonskidutch Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 en staat op dat modem van tele2 ook een merk en typenaam? want ik zou niet zomaar kunnen antwoorden op die vraag zonder te weten wat voor modem het is. er zijn nogal wat verschillende gebruikersinterfaces voor dergelijke modem/routers portforwarding is op een internet zoek-engine (bijvoorbeeld google) echter ook een zoekstring met heel veel handzame gebruiksaanwijzingen en tevens per merk en type router/modem gecategoriseerd. The Walk Back Home Paul Haslinger
alejandro Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Hoogstwaarschijnlijk de davolink. Vastberaden, geen arrogantie!
alejandro Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Weet je zeker dat die poort dicht is (blijft)? Dit kan je checken op Poort check Vastberaden, geen arrogantie!
WPW Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Origineel bericht van: rrronaldo Wie weet hoe ik een poort van een TELE2 modem open krijg. In de router kan ik komen, virtual server maak ik aan, staat geod in de lijst, maar gaat lekker niet open. dus ik kan niet bij mijn gegevens komen. wie o wie... Waardeloos ding, NAT -- DMZ Host aanzette en je eigen router derachter. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Poetsdoekje Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Heb je HIER wat aan?! groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen