alejandro Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 Ik heb het geluk dat ik van mijn werkgever een Acer aspire 8920 heb gekregen, echter past deze niet in mijn rugzak, ik zit al uren te zoeken op inet (naja uren...) maar ik kan nergens een rugzak vinden waar een 18.4 inch laptop in past. Heeft er iemand een link naar een website die dit formaat voeren? het liefst via pm ivm commerciele links. Alvast bedankt. ( een plastic tasje staat een beetje raar.) Vastberaden, geen arrogantie!
Tonskidutch Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 ja je kunt heel veel zoeken en toch niet vinden je hebt heel klassieke en heel stoere etc op lederrucksack gezocht (afbeeldingen) en je krijgt pagina's met mogelijkheden - wat jij nu net goed of niet goed vindt is ons raadsel. overigens kun je ook maar meteen opgeven hoeveel inch die Acer is. cheers Vienna Ultravox
alejandro Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Geplaatst: 12 september 2008 tnx, ik ben ondertussen doorgegaan met zoeken, ik ben op een forum uitgekomen van acerguy, daar loopt een draadje met tassen waarin hij zou moeten passen. Ik ga een mooie uitzoeken. Vastberaden, geen arrogantie!
D.Quijote Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 deze misschien ??? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
alejandro Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Geplaatst: 12 september 2008 Origineel bericht van: D.Quijote deze misschien ??? Salu2, D.Quijote muy bien! Vastberaden, geen arrogantie!
bash! Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 ik heb een tas van logitech met een hardshell.. speciaal voor notebooks tot 15,4inch, maar is er als het goed is ook voor 17inch. misschien dat deze past? Sowieso... dat is een mobile desktop.. geen laptop! 18inch zeg.. Ik gebruik hem met name op de motor en dat bevalt echt perfect! genoeg vakjes om ook je accesoires te vervoeren en zachte padding zodat hij niet in je rug prikt http://$$€€$$ via PM svp hier is hij te zien. Suc6! Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Theo50 Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 De meeste mensen die voor hun werk een laptop buiten de deur gebruiken nemen een 15". Ik heb zelf een 17" en dat is om mee te nemen eigenlijk wel zo'n beetje de limiet. Zelfs speciale laptop tassen zijn er volgens mij haast niet in XXL formaat. Je baas wil zeker dat je er alleen thuis mee werkt.
alejandro Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Geplaatst: 13 september 2008 Origineel bericht van: Theo50 De meeste mensen die voor hun werk een laptop buiten de deur gebruiken nemen een 15". Ik heb zelf een 17" en dat is om mee te nemen eigenlijk wel zo'n beetje de limiet. Zelfs speciale laptop tassen zijn er volgens mij haast niet in XXL formaat. Je baas wil zeker dat je er alleen thuis mee werkt. Tis meer een verkapt kadootje eigenlijk, ik heb er één gevonden, de targus xxl backpack. Als ik maar geen rugklachten krijg Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen