tosca Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 Hoi allemaal. Misschien erg dom van me,maar ben echt me wachtwoord kwijt . Ik kan dus mooi mij pc niet meer opstarten. Heb er XP op wat kan ik doen ? Hoop op hulp Groeten en een fijne dag Aad
Ome Merde Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 opstarten in veilige modus, bij gebruikersnaam kiezen voor "administrator" (evt. 2x ctrl-alt-del indrukken) en dan administrator intypen, hopen dat je daar tijdens de installatie geen ww hebt opgegeven en inloggen maar. configuratiescherm --> gebruikers --> gewenste gebruiker aanpassen (wachtwoord verwijderen) en herstarten maar ... ahoy, merDe deze ruimte is te huur
tosca Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Geplaatst: 12 september 2008 Bedankt voor u hulp ,maar is niet zo best denk ik,ga ik de veilige modum staat dus bij admin,ook een wacht woord in vullen . Is er nou nog wat te doen er mee? bEDANKT VAST VOOR JULLIE HULP Aad
Gast MP4 Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 Geen veilige modem, wat ome zegt even uitvoeren. Gelukkig doet je capslock het nog wel...
alejandro Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm#1 Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen