Gast thevandijks Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Konden jullie die man dan verstaan van de NEM? Volgens mij hebben ze een callcentrum in het oerwoud. Gek wordt je ervan! Ik heb ze trouwens een paar keer teruggebeld, dat vinden ze niet leuk.
pukje Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Hoe ben je aan het telnr van dat callcenter gekomen ?normaal geven ze die nooit prijs ?
Gast thevandijks Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Even googlen op nederlandse energie maatschappij geeft een aantal telefoonnummers! Ik zou zeggen bel ze eens.... Groetjes Hans
Gast Jan25 Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Het beste wat je kunt doen is zeggen dat je gaat verhuizen als je niet onder je contract uit komt. En dat je nu all-in gaat huren ofzo. Dat je dus je contract niet kunt meenemen ook al zou je dat zo graag willen..... Dan wacht je tot je de bevestiging van opzegging binnen hebt. En vervolgens laat je je vrouw / vriendin op haar naam een nieuwe contract afsluiten op je huidige adres. En dan ben je van de ellende af. Omdat jij niet meer de nota's betaald op dat adres omdat iemand anders nu een contract heeft daar met een andere naam is het einde oefening. Maar dat moet je alleen doen als je dus niet binnen de afkoelperiode van je toezegging af kunt komen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen