satsi Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Geen ontvangst Een HD Ik heb sinds een dag of 3 geen ontvangst meer van Een Hd op CDS. Zijn er meer forum lezers die dit kanaal niet meer ontvangen? Gr. Satsi
Gast aart44 Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Origineel bericht van: satsi Geen ontvangst Een HD Geen enkel probleem er is niets gewijzigd en gewoon beeld met een CDS kaart. Dan moet je het waarschijnlijk zoeken in de kaart of heb je geen signaal op de freqentie??
satsi Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Geplaatst: 13 september 2008 Ik heb wel signaal op de freqentie,en met scannen zie ik hem ook staan maar geen beeld. Gr. Satsi
Gast aart44 Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Krijg je de andere HD kanalen van CDS wel?? Of heb je misschien geen abo op de HD kanalen anders misschien de kaart heraktiveren.
satsi Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Geplaatst: 13 september 2008 Hij ziet hem als een gecodeerd kanaal, ondanks mijn abonnement op het HDtv pakket. Ik zal ze maar weer eens bellen, vorige keer kon ik de andere HD zenders niet ontvangen foutje van CDS.
Elwin Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Zou het helpen als je je smartcard heractiveert via de site?
allez l'om Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 volgens mij moet je ook minimaal het familiepakket hebben om EEN HD te kunnen ontvangen Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Littlesat Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Klopt, voor eenHD is het familiepakket het minimale... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast aart44 Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Origineel bericht van: allez l'om volgens mij moet je ook minimaal het familiepakket hebben om EEN HD te kunnen ontvangen Ja er zijn twee mogelijkheden of een abo op het pakket met HDTV kanalen of familie pakket en hoger zie CDS. Maar dat had ik gevraagd hij heeft een abo op het HDTV pakket.
freeck Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Bij mij hetzelfde euvel: - heb HDTV abonnement - alle hd-kanalen werkten OK - tot een paar dagen geleden deed een-HD het nog, nu niet meer (melding "abonnement niet geldig") - heb opnieuw de SC geactiveerd , maar geen resultaat Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI
satsi Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Geplaatst: 13 september 2008 Een HD hoort wel degelijk thuis in het HDtv pakket, heb net gebeld met CDS ze zullen er wat aan doen.Kreeg eerst weer allemaal blabla verhalen, maar weer afwachten of het gaat lukken. Dit is al de tweede keer eerst had ik in juli geen ontvangst meer, na 3 maanden van de overige HD kanalen van CDS, toen wel ontvangst een HD met de thema kanalen.Toen wilden ze dat ik een dure cam module moest aanschaffen wat ik dus niet van plan was omdat ik al 3 maanden had gekeken, en op het forum zag zoals nu dat er nog meerder personen problemen hiermee hadden.Na een halfuur had ik ineens beeld. Gr.Satsi
Gast ACP Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Ook geen ontvangst meer van uitsluitend EEN HD sinds enige dagen. CDS zegt van niets te weten en nog geen klachten te hebben gekregen en adviseren naar de dealer te gaan.... De andere zenders incl. HD werken nog gewoon. Mijn ontvanger is een Topfield 7710HDPVR.
spijk Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 heb ook al enkele dagen geen ontvangst meer van een hd andere hd zenders werken probreenloos LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.
youriy Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1555933#Post1555933 tot 11 september had ik ontvangst via cd-hd pakket en niet via tvv-vlaams pakket vanaf 11 september precies omgekeerd. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Gast ACP Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Nog steeds geen ontvangst Eén HD. Alle ideeën van CDS uitgevoerd, maar geen resultaat. Kaart laten testen bij dealer in diverse andere HD ontvangers. Conclusie dealer: kaart is OK, ook bij de dealer op diverse HD ontvangers geen beeld op uitsluitend 1 HD(wel goed kwaliatief signaal). Het ligt dus ook niet aan mijn Topfield. CDS weet niets anders te bedenken dan een nieuwe smartcard te sturen, terwijl de kaart OK is. Men zegt dat Eén HD een zender met problemen is, maar ik denk toch echt dat het probleem bij CDS ligt. Toch iets met mijn abonnement denk ik. Nog suggesties?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen