Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De fout moet je niet bij je zelf zoeken, ik heb ok al diversen keren gebeld met CDS, dan wordt je afgescheept met een l>l verhaal.Er zitten daar mensen die er niet veel van snappen dat is mij wel duidelijk.Ik heb mij er maar bij neergelegd voor mij kunnen ze wat.De eerstvolgende keer dat ze geld van mijn rekening afschrijven laat ik het mooi terugstorten.Ik heb vanaf juli een abonnement op HDTV en de THEMAkanalen waarvan het etalage kanaal ook al is verdwenen, dan in ogenschouw genomen dat de 4 HDTV kanalen op een zwakke transponder zitten die bij een beetje regenbui het al laat afweten terwijl ik de vrij te ontvangen HD zenders altijd kan blijven ontvangen.Daarbij hadden ze bij CDS na de proefperiode van 3 maanden de toen 4 HD zenders

er bij mij weer afgehaald.Kortom alleen maar shit met CDS.Ik ben dan ook van plan om het abonnement niet meer te verlengen of er moet een wonder gebeuren.Gelukkig heb ik mijn kabel tv nog waar ik al 25 jaar gebruik van maak en nog nooit problemen mee heb gehad.Kunnen ze bij CDS een voorbeeld aan nemen.

Gr.Satsi

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

ACP,

A): Zou het iets met je gebruikte cam te maken kunnen hebben? Welke heb jij? Ik zelf heb geen problemen met de PowercamPro, maar ik heb ook de Canal Digitaal Cam en de Aston 1.05. Deze beiden hebben dus wel problemen met de HD kanalen. Soms beeld, maar vaak niet. Ook soms alleen geluid.

B): Even voor alle zekerheid: je hebt het toch echt over een HD die op 12.032H (Astra 3) zit? En niet per ongeluk over HD 1 die ook op de Astra 3 zit (10.758V)?

Het zal wel niet, maar je weet het niet. blush

Geplaatst:

er is gewoon iets gewijzigd in de codering. als het klopt wat mensen hier zeggen is er wel beeld met de "gewone" pakketten en niet met het HD-pakket. zoals ik al zei is op het moment dat eenHD niet meer met een smartcard met HD-pakket te ontvangen was (11 september jl), het zwarte scherm vervangen door beeld voor diegene die een tvv-kaart met vlaams pakket hebben. Waarschijnlijk hebben tvv en cds een tolk nodig om met elkaar te kunnen communiceren.

die technische adviezen van cds zijn idd om over je nek te gaan.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Ik heb het Entertainmentpakket, maar ook het HD pakket. Overigens kijk ik via CDS en niet via TVV.

Ik weet niet of dat verder nog verschil maakt?

nou laat degene die met HD-pakket wel beeld heeft zich melden.
Iedereen zonder beeld mag natuurlijk ook wat roepen. :D

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:

Alfons,

Dank voor je antwoord. Ik heb een nieuwe Aston cam, versie 2.1800.

Gegevens cam:

bedieningsversie 2.1800B

Hardwareversie 1.0000

Cicas: 1.0003

Bootversie 2.1800

CA: Aston 2.0r14

Het blijft natuurlijk vreemd, dat ik eerst wel prima ontvangst had en nu niet meer.

Voor de duidelijkheid: het gaat inderdaad om de Belgische Eén HD op 12.032 H, Astra 3.

groeten,

Fred

Geplaatst:

Ik heb nu op beide smartcards(Pluspakket en Vlaamspakket) van TVV beeld op één HD. De kaarten werken probleemloos in de ingebouwde multicrypt kaartlezer van mijn Clarke-tech 5000 en MaxDigital 225, maar ook de T-Rex CAM geeft beeld. De originele goedgekeurde mediaguard CAM geeft géén beeld op één HD, en ik heb niet de optie om de CAM te updaten. Helaas ken ik niemand en heeft er zich ook nog niemand gemeld die het HD pakket van CDS heeft. Zullen er wel abonnementen afgesloten zijn op dat pakket? Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Geplaatst:
Origineel bericht van: youriy

nou laat degene die met HD-pakket wel beeld heeft zich melden.
Iedereen zonder beeld mag natuurlijk ook wat roepen. :D

Hier met het HD Pakket is het beeld nooit weggeweest op EEN HD maar heb het familie pakket er ook bij met een CDS kaart. laugh
Geplaatst:

Ik heb alleen het HDTVpakket met het THEMApakket erbij, had vanaf het eerste moment dat de ASTRA3 12.032H in de lucht kwam met EEN-HD beeld.

Tot 11 september nu geeft hij aan gecodeerd kanaal, er zitten 2 kanalen op deze transponder luxeTV-HD die ik prima kan ontvangen

dus daar licht het niet aan.Mijn receiver is een CLARK-TECH 5000-c en ik gebruik geen CAM, de smartcard zit zo in de receiver.

Ik blijf er bij dat het aan CDS licht en niet aan de ontvanger.

• Moderator
Geplaatst:

Citaat:

ik gebruik geen CAM, de smartcard zit zo in de receiver

Ik lees in de beschrijving, dat deze ontvanger een smartcard reader heeft, en 2 CI-slots.

Is je smartcard reader dan voorzien van een soort softcam, om de kaart te kunnen lezen?

Moet je misschien de software van je ontvanger updaten, om het geheel te laten werken?

Of moet je misschien gebruik maken van een CI card reader, om je ontvanger te kunnen laten werken?

Misschien kan een van de andere lezers hier iets over zeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb het HDTV pakket. Ontvanger is een Sharp TV LC-46HD1E met ingebouwde sat-receiver. Alle HD kanalen doen het goed behalve Een HD. CI module is Aston 1.07 met 2.18 software.

Oorzaak ligt m.i. bij Canaldigitaal.

Ik ga mij niet eens de moeite nemen om ze te bellen....

T B

Geplaatst:

Ik heb ze zojuist dus wel gebeld, direct vriendelijke dame aan de lijn gehad. Ze gaf toe dat met paketten wat mis was gegaan, eerst was bedoeling geweest dat 1 hd alleen vanaf familie pakket en hoger beschikbaar zou zijn (zoals nu dus blijkbaar is in de praktijk) maar zijn ze dus nu op teruggekomen. Vanaf morgen zal iedereen met hd pakket 1 hd weer terug hebben. (dit stond op een losse notitie die ze allen op de helpdesk hadden ontvangen vertelde ze)

Afwachten dus,

Greetz,

Achterhoeker (ter info, basis + hd, op alle hd beeld behalve 1 hd nu dus)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen