ghostecho Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Bestaat er een hdtv lcd met ingebouwde home cinema set Ik heb al apparaaten genoeg staan dus zoek ik een tv met ingebouwde home cinema set. Bestaat er wel zo iets ?
Tonskidutch Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 ja zelfs nog completer dan je verwacht... de Loewe induvidual 40 compose gewoon effe doorlezen en huiver van de aankoopprijs cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
matthew_be_wvl Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Wij hebben een JVC breedbeeldtv (beeldbuis) staan die een digitale coax ingang heeft waarop hij een Dolby Digital 5.1 signaal kan verwerken. En hij heeft uitgangen voor surroundluidsprekers (links- en rechtsachter) en een subwoofer en drie luidsprekers ingebouwd. Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat niet zou bestaan bij hedendaagse platte televisies. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast MP4 Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Tegenwoordig heeft iedereen, of velen een surround set. Daarbij ook vaak een LCD of misschien wel een plasmascherm. Alles ineen is maar alleen. Maar wellicht erg mooi. Ik moet er niet aan denken dat een van de componenten kaduuk gaat. Dan valt alles stil. Is ook mooi..
matthew_be_wvl Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 En bij nader inzicht, is het wat moeilijker om een subwoofer in te bouwen in een platte tv die nog aan de muur moet kunnen hangen... Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen