Ga naar inhoud


Stel iemand wilt een miljoen aan me geven uit Dubai...


SalimRMAF

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Oh ja, ik weet niet of je een vennootschapsvorm van onderneming hebt met aandelen enz...

Die kapitaalsinjektie kan ook een verdoken overname betekenen...

Zien die lui iets in je projekten, dan laten ze je kromwerken, en op een bepaald ogenblik schatten ze de meerwaarde van hun investering en trekken ze zich terug, net op een ogenblik dat je U krom geinvesteerd hebt, ev op het randje van Uw fin. mogelijkheden, en dan moet je hen kunnen uitbetalen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
Ik zou ook met mijn 2e, Niet-Nederlandse passpoort een bankrekening kunnnen openen in Zwitzerland. Dan kan de Nederlandse overheid mij niets maken?


Ik zou daar maar niet op gokken. Je woont wel in nederland dus komt het wel bij je totale wereldinkomen op.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: SalimRMAF
Hmm,

Bedankt voor de reacties. Bijna iedereen zegt iets anders. Maar het moet toch gewoon kunnen, dat wanneer iemand uit het Midden Oosten mij wilt helpen, laten we zeggen 100,000 Euro naar mij stort? Ik vind dit allemaal een beetje moeilijk gaan anders.

Ik zou ook met mijn 2e, Niet-Nederlandse passpoort een bankrekening kunnnen openen in Zwitzerland. Dan kan de Nederlandse overheid mij niets maken?


Waarom zo moeilijk doen even op deze thread ingaan en het geld stroomt binnen
Gratis geld!

Oké het is iets meer dan je nodig hebt maar dan kan je misschien ook nog leuke dingen doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ok.

 

Iemand vertelde me eens, dat mocht je een Mercedes CLS willen (nieuwwaarde 100,000,-), je een jaarinkomen moest hebben van 5 Miljoen euro, kortom: Maar voor 50 mensen in NL haalbaar. Ik was het er niet mee eens, en ben dus op onderzoek uit geweest.

 

Mijn stelling: Met 60,000 Euro zou ik, iemand die nog een scholier is om een CLS te hebben. Zonder werk, nada. crazy

 

45,000 Voor de CLS, 6,000 voor de BPM en andere belastingen. 5,000 voor de verzekering en dergelijke de komende jaren. Als laatste 4000 voor de brandstof. blush

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: SalimRMAF
45,000 Voor de CLS, 6,000 voor de BPM en andere belastingen. 5,000 voor de verzekering en dergelijke de komende jaren. Als laatste 4000 voor de brandstof. blush


€ 5000 verzekering voor de komende jaren? Wil je een bromfiets verzekering erop zetten of alleen een WA. Heb je enig idee wat zo'n verzekering kost voor een beginnend automobilist van pak em beet 20 jaar oud voor zo'n auto?(als jij hem al verzekerd krijgt tegen normale voorwaarden).
En met € 4000 brandstof kom je ook niet ver de komende jaren :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg een beetje een raar gevoel in mijn buik als mensen zeggen dat ze veel geld kunnen krijgen uit het midden oosten en dan ook nog vragen hoe ze dat hier illegaal kunnen krijgen.

 

En ook van satters die hier nog serieus op ingaan confused

 

Je gewoon aan de regels houden lijkt mij!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

beetje rare gedachte

 

hij wil het legaal regelen , en vraagt hoe dat mogelijk is zonder dat het gezien word als inkomen.

 

je word hier in nederland bijna zeker genaaid door de belastingdienst (tot het tegendeel bewezen is.)

 

dus wat zijn de alternatieve opties

 

mijn antwoord is : contant!

 

en bij de belasingdienst hebben ze de volgende vragen:

 

-hoe kom je aan dat geld? : je moet altijd de belastingdienst uitleg kunnen geven (lastige vraag)

 

-waar is al je geld gebleven? dat is een simpel antwoord, vergokt , verneukt en verzopen in de kroeg.

 

met andere woorden : je hoeft alleen te verantwoorden wat je ontvangt en niet wat je uitgeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...